![]() |
Hoe een telefoon kosteloos door Zwiterland smokkelen?
Rekening van Telenet.
Mobiele data gebruikt in Zwitserland: 16,6MB á 3euro/MB = 50 euro excl. BTW. Voor de goede verstaander: 16MB is zoveel als "Oei, nu zet ik per ongeluk mijn mobiele data aan. Die heb ik nu niet nodig, ik zet hem terug uit. Ach, kijk, op die drie seconden heeft mijn e-mail app al 4 nieuwe mails al opgehaald!" 3 euro per MB... Ik dacht dat dat eerder bedragen waren van in de tijd dat internetsnelheid nog in kb/s werd uitgedrukt... |
mobile data off - Zwitserland doorrijden - mobile data on.
graag gedaan. slotje? |
Even uitkijken ook in Zwitserland.
Roaming is afgeschaft, maar vergeet Zwitserland niet Citaat:
|
U kan ongetwijfeld ook met uw telefoon instellen dat u niet automatisch data zoals e-mails binnenhaalt terwijl roaming aanstaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Data roaming uitzetten
Trouwens zet ik nooit data verbinding op als ik die niet actief nodig heb |
Contractje hebben met specifiek data roaming niet aangezet. Mijn mobieltje is een telefoon, geen vermomde laptop. En ik heb geen behoefte aan 24/7 internet acces.
|
Citaat:
|
Citaat:
het hele EU museum gewoon vergeten, zulke gelukzaligheid mag iets kosten. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn telefoon staat in wezen nooit aangesloten op het net. Als ik muziek heb in mijn koptelefoon en wat kan lezen ben ik tevreden. Oh, en sms'en en zo, die dingen. |
Zo te zien is iedereen de simpelste oplossing vergeten: helemaal niet naar Zwitserland gaan en gewoon thuis blijven. Kostenpunt: 0 euro.
|
Citaat:
Heb jij geen interesse in politieker worden? Of ben je ook fervent Hitlerfan? Want dat schijnt in Belgie een obstakel om aanvaard te worden door onze superdemocraten... |
Zou dees ni werken?
![]() |
Citaat:
probeer volgende keer anders de 'methode Sint-Gillis' eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:00. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be