![]() |
Herman De Croo blijft Vlaamsgezinden "mentaal gehandicapt "noemen
1 Bijlage(n)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...iden~a6cc0f3a/
"De Croo heeft in een interview ooit gezegd dat hij geen Vlaams-nationalist is, “omdat ik niet mentaal gehandicapt :roll: ben”. “Ik heb me daarvoor verontschuldigd”, zei de Open Vld’er, antwoordend op een vraag van presentator Bart Schols of hij van bepaalde uitspraken of zaken spijt heeft. “Die vergelijking was erg spijtig voor de andersvaliden.”:| Hij blijft echter bij zijn uitspraak. " Bijlage 109404 De Vlaams gezinden mogen dus straffeloos beledigd worden als "mentaal gehandicapten " in dit land. Welk gehuil zou er opgaan moesten Bart De Wever een bepaalde bevolkingsgroep met een andere politieke opinie mentaal gehandicapt noemen ? Deze Belgische toestand van twee maten en twee gewichten is alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid :-) |
Een zeer diep misprijzen voor dat seniel oud ventje (iedereen gezien hoe ineengedoken hij erbij zat in De Afspraak ??) komt bij mij op.
En zijn zoon is al niet veel beter. |
Citaat:
|
Citaat:
De Croo heeft een mooie kans gemist om als een staatsman afscheid te nemen van zijn kiezers ,de Vlamingen. Hij blijft nu op het niveau van een café-ruziemaker steken met zijn" uitlating". Hij zal waarschijnlijk in de toekomst enkel nog herinnerd worden als die politicus die de Vlaams gezinden "mentaal gehandicapt" noemde. Een droevig geval . |
Citaat:
Leuk op te weten dat er in Brussel en Wallonië 4miljoen mentaal gehandicapten leven. De Croo bewijst telkens hij zijn snuit laat zien dat hij een dikke, vette leugenaar en een hypocriet is. Er bestaan geen ferventere nationalisten dan Belgische nationalisten. Dat bewijst alleen al hun lakse en dubbelhartige houding in verband met de volkerenmoord van Leopold II. |
Citaat:
Desondanks "maken" vader en zoon het in de Belgische politiek. Niet door kennis, maar dankzij kennisSEN kwamen zij aan de macht. Véél meer Vlamingen stemden NIET dan wel voor beide heren. En geen énkele Waal. |
De Croo noemt Vlaamsgezinden mentaal gehandicapt omdat daar verschuivingen kunnen zijn die hij niet graag heeft. (sic)
De Afrikaanse bevolkingsexplosie geeft ook verschuivingen die hij niet graag heeft ,waarom wacht hij dan om ook de Afrikanen "mentaal gehandicapt" te noemen ? Of is het beledigen van Afrikanen niet wenselijk terwijl het beledigen van Vlaamsgzinden maar met de mantel der liefde moet toegedekt worden ,omdat maar Vlamingen zijn ? |
Citaat:
Laat hem rustig schelden en tieren tot hij eindelijk doodvalt. |
Herman Decroo is een inlichtingendienst op zichzelf. Heel zijn kelder is een bibliotheek vol bruikbaar of bezwarend materiaal over mensen in en rondom de politiek in BE.
Dat is de verklaring van de duur van zijn politieke loopbaan en t lanceren van zoontje. |
Citaat:
Bruno beweert dat de negertjes het le roi de Belgique niet kwalijk nemen dat hij miljoenen dode negertjes op zijn geweten heeft, "omdat ze zijn standbeelden nog niet van hun koninklijke voetstuk stampten. Ik zie andere signalen achter de vensters van de negertjes die hun heil in het koningdom zochten dat het hunne plunderde. Niet één negertje maakt reclame voor de partij van dat zielige, blauwe Vlamingenhatertje. |
Citaat:
|
de nar van laken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij ons zouden ze zeggen; stront, stront, stront, wie heeft u gescheten... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Herman heeft meer politiek inzicht in zijn linkerpink dan zijn zoon Alexander in zijn hele lichaam.
En dan hebben we het niet eens over oenen als K. Peeters of Homans. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be