Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Herman De Croo blijft Vlaamsgezinden "mentaal gehandicapt "noemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245206)

Witte Kaproen 20 september 2018 15:34

Herman De Croo blijft Vlaamsgezinden "mentaal gehandicapt "noemen

1 Bijlage(n)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...iden~a6cc0f3a/

"De Croo heeft in een interview ooit gezegd dat hij geen Vlaams-nationalist is,

“omdat ik niet mentaal gehandicapt :roll: ben”.

“Ik heb me daarvoor verontschuldigd”, zei de Open Vld’er, antwoordend op een vraag van presentator Bart Schols of hij van bepaalde uitspraken of zaken spijt heeft. “Die vergelijking was erg spijtig voor de andersvaliden.”:|

Hij blijft echter bij zijn uitspraak. "

Bijlage 109404

De Vlaams gezinden mogen dus straffeloos beledigd worden als

"mentaal gehandicapten " in dit land.

Welk gehuil zou er opgaan moesten Bart De Wever een bepaalde bevolkingsgroep met een andere politieke opinie mentaal gehandicapt noemen ?

Deze Belgische toestand van twee maten en twee gewichten is alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid :-)

Zipper 20 september 2018 15:41

Een zeer diep misprijzen voor dat seniel oud ventje (iedereen gezien hoe ineengedoken hij erbij zat in De Afspraak ??) komt bij mij op.
En zijn zoon is al niet veel beter.

Xenophon 20 september 2018 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8809831)
Een zeer diep misprijzen voor dat seniel oud ventje (iedereen gezien hoe ineengedoken hij erbij zat in De Afspraak ??) komt bij mij op.

Binnenkort 90 jaar, gun hem zijn pretje, een van de dagen valt hij dood en zijn we er eindelijk vanaf.

Witte Kaproen 20 september 2018 15:45

Citaat:

"Sic transit gloria mundi."

De Croo heeft een mooie kans gemist om als een staatsman afscheid te nemen van zijn kiezers ,de Vlamingen.

Hij blijft nu op het niveau van een café-ruziemaker steken
met zijn" uitlating".

Hij zal waarschijnlijk in de toekomst enkel nog herinnerd worden als die politicus die de Vlaams gezinden "mentaal gehandicapt" noemde.

Een droevig geval .

Knuppel 20 september 2018 15:48

Citaat:

Herman De Croo blijft bij zijn vergelijking tussen Vlaams-nationalisten en andersvaliden. Dat heeft het Open Vld-parlementslid gisterenavond gezegd in ‘De Afspraak’, waar hij zijn memoires ‘Geworteld in het Leven’ kwam voorstellen. “Ik snap echt niet dat je aan het einde van je carrière miljoenen Vlamingen wil beledigen en krenken”, reageerde Vlaams minister Ben Weyts (N-VA).

De Croo heeft in een interview ooit gezegd dat hij geen Vlaams-nationalist is, “omdat ik niet mentaal gehandicapt ben”. “Ik heb me daarvoor verontschuldigd”, zei de Open Vld’er, antwoordend op een vraag van presentator Bart Schols of hij van bepaalde uitspraken of zaken spijt heeft. “Die vergelijking was erg spijtig voor de andersvaliden.”

Hij blijft echter bij zijn uitspraak. “Ik ben een anti-nationalist, omdat daar verschuivingen kunnen zijn die ik niet graag heb. Maar ik ben heel mijn leven verkozen door Vlamingen, dus uiteraard respecteer ik die.
De Croo respecteert enkel de Vlamingen die voor hem kozen. Al de anderen zijn in zijn ogen mentaal gehandicapten.

Leuk op te weten dat er in Brussel en Wallonië 4miljoen mentaal gehandicapten leven.

De Croo bewijst telkens hij zijn snuit laat zien dat hij een dikke, vette leugenaar en een hypocriet is. Er bestaan geen ferventere nationalisten dan Belgische nationalisten. Dat bewijst alleen al hun lakse en dubbelhartige houding in verband met de volkerenmoord van Leopold II.

Knuppel 20 september 2018 15:52

Citaat:

De stekkertrekker?

Desondanks "maken" vader en zoon het in de Belgische politiek. Niet door kennis, maar dankzij kennisSEN kwamen zij aan de macht. Véél meer Vlamingen stemden NIET dan wel voor beide heren. En geen énkele Waal.

Witte Kaproen 20 september 2018 15:59

De Croo noemt Vlaamsgezinden mentaal gehandicapt omdat daar verschuivingen kunnen zijn die hij niet graag heeft. (sic)

De Afrikaanse bevolkingsexplosie geeft ook verschuivingen die hij niet graag heeft ,waarom wacht hij dan om ook de Afrikanen "mentaal gehandicapt" te noemen ?

Of is het beledigen van Afrikanen niet wenselijk terwijl het beledigen van Vlaamsgzinden maar met de mantel der liefde moet toegedekt worden ,omdat maar Vlamingen zijn ?

Xenophon 20 september 2018 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 8809850)
De Croo noemt Vlaamsgezinden mentaal gehandicapt omdat daar verschuivingen kunnen zijn die hij niet graag heeft. (sic)

De Afrikaanse bevolkingsexplosie geeft ook verschuivingen die hij niet graag heeft ,waarom wacht hij dan om ook de Afrikanen "mentaal gehandicapt" te noemen ?

Of is het beledigen van Afrikanen niet wenselijk terwijl het beledigen van Vlaamsgzinden maar met de mantel der liefde moet toegedekt worden ,omdat maar Vlamingen zijn ?

Hij kan er niets aan doen, hij is een bitter en zielig oud mannetje dat met één voet reeds in het graf staat.

Laat hem rustig schelden en tieren tot hij eindelijk doodvalt.

Anna List 20 september 2018 16:07

Herman Decroo is een inlichtingendienst op zichzelf. Heel zijn kelder is een bibliotheek vol bruikbaar of bezwarend materiaal over mensen in en rondom de politiek in BE.

Dat is de verklaring van de duur van zijn politieke loopbaan en t lanceren van zoontje.

Knuppel 20 september 2018 16:12

Citaat:

Hij doet dat om de "afrikanen" niet op het idee te brengen om schadevergoeding te eisen voor wat Pol II en zijn companen in Congo te bakken heeft gemaakt.

Bruno beweert dat de negertjes het le roi de Belgique niet kwalijk nemen dat hij miljoenen dode negertjes op zijn geweten heeft, "omdat ze zijn standbeelden nog niet van hun koninklijke voetstuk stampten. Ik zie andere signalen achter de vensters van de negertjes die hun heil in het koningdom zochten dat het hunne plunderde. Niet één negertje maakt reclame voor de partij van dat zielige, blauwe Vlamingenhatertje.

marie daenen 20 september 2018 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Witte Kaproen (Bericht 8809822)
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...iden~a6cc0f3a/

"De Croo heeft in een interview ooit gezegd dat hij geen Vlaams-nationalist is,

“omdat ik niet mentaal gehandicapt :roll: ben”.

“Ik heb me daarvoor verontschuldigd”, zei de Open Vld’er, antwoordend op een vraag van presentator Bart Schols of hij van bepaalde uitspraken of zaken spijt heeft. “Die vergelijking was erg spijtig voor de andersvaliden.”:|

Hij blijft echter bij zijn uitspraak. "

Bijlage 109404

De Vlaams gezinden mogen dus straffeloos beledigd worden als

"mentaal gehandicapten " in dit land.

Welk gehuil zou er opgaan moesten Bart De Wever een bepaalde bevolkingsgroep met een andere politieke opinie mentaal gehandicapt noemen ?

Deze Belgische toestand van twee maten en twee gewichten is alweer een bijkomende reden voor de Vlaamse onafhankelijkheid :-)

En bewijs meer dan voldoende het door en door racistisch karakter van die zogenaamde anti-racistische bende...

Vette Pois(s)on 20 september 2018 16:13

de nar van laken

Knuppel 20 september 2018 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8809861)
de nar van laken

EEN van de narren van Laken.

Knuppel 20 september 2018 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8809856)
Herman Decroo is een inlichtingendienst op zichzelf. Heel zijn kelder is een bibliotheek vol bruikbaar of bezwarend materiaal over mensen in en rondom de politiek in BE.

Dat is de verklaring van de duur van zijn politieke loopbaan en t lanceren van zoontje.

Geen machtige wapen dan chantage.

marie daenen 20 september 2018 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8809837)
De Croo respecteert enkel de Vlamingen die voor hem kozen. Al de anderen zijn in zijn ogen mentaal gehandicapten.

Leuk op te weten dat er in Brussel en Wallonië 4miljoen mentaal gehandicapten leven.

De Croo bewijst telkens hij zijn snuit laat zien dat hij een dikke, vette leugenaar en een hypocriet is. Er bestaan geen ferventere nationalisten dan Belgische nationalisten. Dat bewijst alleen al hun lakse en dubbelhartige houding in verband met de volkerenmoord van Leopold II.

Ze zouden zelfs hun eigen moeder verkopen indien het zou opbrengen... Ze behoren gewoon tot de Belgische maffia die dit land al sinds zijn ontstaan misregeert voor eigen profijt en tegen het welzijn en de belangen van de bevolking in...

Bij ons zouden ze zeggen; stront, stront, stront, wie heeft u gescheten...

marie daenen 20 september 2018 16:21

Citaat:

Morgen beledigen ze iedereen die je wil als zij daar winst in zien... vandaag beledigen zij dat het niet meer kan de Vlamingen want de Vlamingen zijn tegen hun maffiapolitiek gekant en indien Vlaanderen meer zelfstandigheid zou verkrijgen en la Belgique zijn dikke vinger in de Vlaamse staat zou verschrompelen zou het wel eens vlug gedaan kunnen zijn met hun op totaal ondemocratische manier beschermde maffiainkosten uit en via diezelfde staat...

marie daenen 20 september 2018 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8809862)
EEN van de narren van Laken.

2

Henri1 20 september 2018 16:25

Herman heeft meer politiek inzicht in zijn linkerpink dan zijn zoon Alexander in zijn hele lichaam.

En dan hebben we het niet eens over oenen als K. Peeters of Homans.

Knuppel 20 september 2018 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8809870)
Herman heeft meer politiek inzicht in zijn linkerpink dan zijn zoon Alexander in zijn hele lichaam.

En dan hebben we het niet eens over oenen als K. Peeters of Homans.

Als jij het zegt moeten we dat zeker geloven.

Knuppel 20 september 2018 16:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8809864)
Ze zouden zelfs hun eigen moeder verkopen indien het zou opbrengen... Ze behoren gewoon tot de Belgische maffia die dit land al sinds zijn ontstaan misregeert voor eigen profijt en tegen het welzijn en de belangen van de bevolking in...

Bij ons zouden ze zeggen; stront, stront, stront, wie heeft u gescheten...

De Croo behoort, net als nog andere verstokte Belgische nationalisten, tot de gatlikkers van het Belgisch vvorstenhuis. Dan weet je genoeg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be