![]() |
Teveel media aandacht voor HoLeBi's?
Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?
Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen! In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen! :twisted: |
Te weinig zelfs.
|
Wat ik in het begin van de jaren '60 van de vorige eeuw in de lessen zedenleer in het middelbaar heb geleerd betreffende het onderwerp homofilie durf ik hier niet herhalen, anders riskeer ik een ban of zelfs vervolging.
|
Citaat:
Ze kunnen op de BRT natuurlijk ook holebi-versies maken van de Kampioenen en die ten eeuwigen dage uitzenden 24/7. Zou het dan genoeg zijn? |
Citaat:
zolang mensen schrijven en denken zoals jij hier neerschrijft, is er nog te weinig media-aandacht. |
Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja bleiter en ga gij dan maar verder uw joint op smoren :lol:
|
Mijne zoon van acht zijn 'lief' is een Arthur.
Misschien verandert dat nog, misschien ook niet. Et alors? Trouwens, de jeugd, voor zover ik zie, heeft geen interesse meer in TV zoals wij dat gewoon zijn. 't Zijn vooral ouders en vorige generaties die 's avonds naar die lichtbak zitten te staren. |
Citaat:
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet iedereen kan een leven lang naar die herhalingen kijken met plezier. Bij mij is het zelfs zo dat wanneer ik een lachband hoor ik het programma direct afzet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ok, ja het is beslist: we gaan voor een trio.
We zoeken dus enkel nog twee vrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die zijn onder elkaar bezig over mode, kookprogramma's, sport, een beetje over politiek, en nu & dan over erotiek maar bijna nooit over sex. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be