Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Teveel media aandacht voor HoLeBi's? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245229)

zwart op wit 21 september 2018 12:39

Teveel media aandacht voor HoLeBi's?

Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?

Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen!

In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen! :twisted:

Indomitable 21 september 2018 12:44

Te weinig zelfs.

metten 21 september 2018 12:48

Wat ik in het begin van de jaren '60 van de vorige eeuw in de lessen zedenleer in het middelbaar heb geleerd betreffende het onderwerp homofilie durf ik hier niet herhalen, anders riskeer ik een ban of zelfs vervolging.

Xenophon 21 september 2018 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8810830)
Te weinig zelfs.

Te weinig?

Ze kunnen op de BRT natuurlijk ook holebi-versies maken van de Kampioenen en die ten eeuwigen dage uitzenden 24/7.

Zou het dan genoeg zijn?

DewareJakob 21 september 2018 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zwart op wit (Bericht 8810822)
Reeds maandenlang, bijna in ieder programma zijn ze te zien: Holebi's. Veel gezinnen met kleine kinderen zijn verward en gechockt waarom er expliciet vrouwen mekaar kussen en mannen eveneens... kinderen stellen zich vragen waarom?

Kinderen zijn zeer sterk beinvloedbaar! Waarom de uitzonderingen in de maatschappij als normaal gaan beschouwen? Het wordt hoog tijd om het traditionele gezin eens in de spotlight te plaatsen! Kijk maar eens naar de media-aandacht van "Bo van Spilbeek": Ombouwen van geslacht moet maar kunnen (om achteraf nog eens terug te komen op die ombouw)… men zou beter therapie voorzien voor dit soort operaties te voorkomen!

In veel landen is "homopropaganda" trouwens bij wet verboden: Polen, Rusland, alle oost-europese landen enz. De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen! :twisted:

Inderdaad, het moet niet zoveel aandacht krijgen, tenzij:
zolang mensen schrijven en denken zoals jij hier neerschrijft, is er nog te weinig media-aandacht.

Skobelev 21 september 2018 13:17

Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.

Libro 21 september 2018 13:17

Citaat:

De overheid moet het normale gezin promoten, niet de excessen!

Ik ben het hier eigenlijk mee eens: respect voor iemand ondanks het feit dat die "anders" is, betekent nog niet dat je die andere tot norm moet verheffen.

Libro 21 september 2018 13:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8810877)
Het lijkt er zelfs op dat, indien je nu gewoon hetro bent, je de uitzondering op de regel bent geworden.

Ik weet niet meer wie het zei maar deze boutade is er boenk op: "Je bent tegenwoordig een mietje als je het niet met een andere man gedaan hebt." :lol:

Indomitable 21 september 2018 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8810877)

Ach niet overdrijven he, buk je nu maar even en wees eens een man.

PORSCHE 21 september 2018 13:37

Ja bleiter en ga gij dan maar verder uw joint op smoren :lol:

Het Verzet 21 september 2018 13:50

Mijne zoon van acht zijn 'lief' is een Arthur.
Misschien verandert dat nog, misschien ook niet.

Et alors?

Trouwens, de jeugd, voor zover ik zie, heeft geen interesse meer in TV zoals wij dat gewoon zijn.
't Zijn vooral ouders en vorige generaties die 's avonds naar die lichtbak zitten te staren.

Skobelev 21 september 2018 13:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Indomitable (Bericht 8810904)
Ach niet overdrijven he, buk je nu maar even en wees eens een man.

Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen. Jullie doen wat jullie willen maar ik vind het om te braken. Geen janet die me dat recht zal ontnemen.
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk.

PORSCHE 21 september 2018 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8810956)
Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen. Jullie doen wat jullie willen maar ik vind het om te braken. Geen janet die me dat recht zal ontnemen.
Twee vrouwen met elkaar, dat is nog te "pruimen" maar twee mannen? Gewoon walgelijk.

Haha braaf verwoord maar correct. Twee vrouwen? Als je mag meedoen natuurlijk :lol: ;-)

Xenophon 21 september 2018 14:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8810941)
Mijne zoon van acht zijn 'lief' is een Arthur.
Misschien verandert dat nog, misschien ook niet.

Et alors?

Trouwens, de jeugd, voor zover ik zie, heeft geen interesse meer in TV zoals wij dat gewoon zijn.
't Zijn vooral ouders en vorige generaties die 's avonds naar die lichtbak zitten te staren.

Misschien hebben ze de kampioenen al gezien.

Niet iedereen kan een leven lang naar die herhalingen kijken met plezier.

Bij mij is het zelfs zo dat wanneer ik een lachband hoor ik het programma direct afzet.

Libro 21 september 2018 17:33

Citaat:

Ik behoud me het recht om twee mannen die seks met elkaar hebben als walgelijk te beschouwen.

Idem. En ik behoud me het recht voor om heterokoppels met kinderen als de norm te beschouwen.

TREBRON 21 september 2018 17:41

Citaat:

Ik moet je nu toch wijzen op een misverstand. Holebi's "ZIJN" de normalen, al de anderen zijn afwijkingen die nog overgeschoten zijn van vorige beschavingen en die zo rap mogelijk moeten aanpassen aan de huidige normen. :roll:

De schoofzak 21 september 2018 18:00

Ok, ja het is beslist: we gaan voor een trio.
We zoeken dus enkel nog twee vrouwen.

Boduo 21 september 2018 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8811197)
Idem. En ik behoud me het recht voor om heterokoppels met kinderen als de norm te beschouwen.

2 !

DucDEnghien 21 september 2018 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8811197)

Heterokoppels zonder kinderen zijn abnormaal?

Boduo 21 september 2018 20:43

Citaat:

Toevallig kennen wij 2 lesbische vrouwen.
Die zijn onder elkaar bezig over mode, kookprogramma's, sport, een beetje over politiek, en nu & dan over erotiek maar bijna nooit over sex.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be