![]() |
Ook Porsche stopt definitief met diesels
Citaat:
Nog andere merken zullen volgen. Porsche is "het eerste Duitse merk" volgens die bron. Het rijtje wordt steeds langer. Blume moet dat natuurlijk zeggen van zijn broodheer. |
Porsche. De speerpunt van de VAG (Viele Alte Gerontologen) groep. Ze slagen er steeds beter in om een Volkswagen plat te slaan tot een Porsche en dat al 70 jaar lang.
|
Porsche geeft het op.
In het Duits: Porsche hat die Schnauze (Nase) voll von Diesel. Het imago van Porsche heeft al genoeg geleden van het dieselschandaal, want zelf hebben ze die dieselmotoren nooit gemaakt. Beleefd gezegd: Citaat:
De hoogste Duitse rechtbank heeft toen besloten dat alle diesels die niet aan de normen voldoen uitgesloten mogen worden uit stadscentra, dus ook de laatste euronorm 6c en 6d-temp... Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die hybride porsches zijn de grootste fiscale oplichterij van het land.
Naast de partijdotatie van de NVA uiteraard. |
Schoon ding.
Op hun 924 na nooit een schoon model gebouwd! |
Citaat:
|
Citaat:
Om het rapper/beter te kunnen: https://www.google.be/search?q=Porsc...w=1440&bih=816 Vandaag is het een makkie. :-P |
Citaat:
Op de terugweg regen. Ik heb toen heel veel Porsches voorbijgestoken :lol: |
Citaat:
Ik reed ook doorgaand in de winter in een streek met minstens 4 maand sneeuw (die bleef liggen, daar werd niet gestrooid), uiteraard op winterbanden, 30.000 km/jaar. Dat was dus niet als toerist hé. Porsche organiseert ook nog vandaag veiligheidstrainingen voor 911-oldies, ook op "de regenpiste": Voor te leren wat je vooral niet moogt doen met een 911 in kritische situaties. (anders vlieg je in het decor) |
Oei, als dat maar goed gaat. Rustige lage toeren motoren zijn erg belangrijk voor sportwagens!
Straks stoppen ze nog met 4-versnellingsbakken, of driecilinder motoren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Die fossiele motoren doen me steeds denken aan die oude harde schijven van een PC/HDD, kedeng kedeng rrr rrr en na 3 minuten kun je verder.
SSD hé. 8-) |
Porsche en diesel heb ik nooit geslaagd gevonden.
Nou ja...elk zijn goesting. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be