![]() |
De Europese dievenbende
Onvoorstelbaar. :twisted::twisted:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anderzijds, als ik aan mijn vakantiebestedingen van heden denk, vindt ik dat bedrag van+300 Euro/dag niet echt overdreven, zeker niet voor een doorsnee koppel! Maar gezien het om vakantie gaat is dat misschien niet helemaal vergelijkbaar. |
'k Heb in juni, net voor de wereldbeker een week "gesplurched" in Moskou.
Eindtotaal, €5000 voor 3 personen. Dwz, inclusief barrekeningen met €80 per glas cognac en restaurantbezoekjes met vrienden. Ergo, een €260 pp. En dan deden we moeite. |
Citaat:
|
Spijtig dat we er niet van de eerste keer kunnen bijlezen welke de mening is van de diverse Vlaamse partijen die een vertegenwoordiger hebben in het europarlement.
Naar mijn mening, is deze som te hoog. Bovendien zijn er nog subsidies extra, die rechtstreeks naar de fracties gaan. Maar ik vind niet dat deze onkosten 'bewezen' moeten worden, of publiek gemaakt. Het is aan de partijen om hun parlementsleden te controleren, volgens de afspraken die er gemaakt zijn bij de lijstvorming. De partij moet de beleidslijn (kunnen) behouden en er op toezien dat hun parlementair hun kiezers waardig vertegenwoordigt. |
Citaat:
Politiekers, ook de uwe, mogen weeral meer van de Schoof zijn kloten? |
Dat ongebreidelde gegraai zonder enige vorm van controle is een grote schande en het bewijs dat dit Europa alle voeling met de gewone Europeaan totaal kwijt is.
En boven op dit schandalige gegraai zijn er nog de vergaande banden tussen de EU politici en het bedrijfsleven. Lobbyisten zijn kind aan huis bij de EU instellingen en het is nog maar de vraag of de EU graaiers zich niet laten omkopen. |
ter info kan je mss dit filmke eens bekijken, de europarlementsleden komen er niet al te best uit.......... gewoon dieven zijn het:twisted:
https://www.facebook.com/53921574624...E3MDkzNDc1MzQ/ |
Citaat:
|
Citaat:
Blijkbaar willen de huidig Europees verkozenen hier niet aan doen... |
Citaat:
PANOOOOOO!!! waar zijn jullie? Zouden een van de EU-BE graaiers bereid zijn om mee te werken om undercover te shooten? |
Niet veel meer dan de onkostenvergoeding van de Belgische Parlementairen. Maar die geldt enkel voor bewezen onkosten.
Het is de blanco check die choqueert, meer dan het bedrag, dat misschien op een aantal manieren kan verantwoord worden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be