Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Dode en zwaargewonde nadat Marokkaanse marine op boot met migranten schiet (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245292)

Universalia 26 september 2018 07:13

Dode en zwaargewonde nadat Marokkaanse marine op boot met migranten schiet

Citaat:

De Marokkaanse marine heeft dinsdag het vuur geopend op een boot met migranten op de Middellandse Zee, die zou geweigerd hebben aan bevelen te gehoorzamen. Daarbij viel één dode, een Marokkaanse vluchteling van 22 jaar. Drie mensen raakten gewond, één verkeert in kritieke toestand.
U mag het mij niet kwalijk nemen maar die mensen de logica hoog in het vaandel weten te dragen zagen dit al van mijlen ver aankomen dat men het migratie probleem in bepaalde landen op die manier zou gaan beslechten.

Het is min of meer de pijnlijk afgelopen versie van wat ik eerder schreef om het bootjesvluchtelingenprobleem in te dijken. (trop c'est trop)

"Coast Guard Schip: schot voor de boeg, niet willen terug draaien schot er los op en zo geschiedde ... :?"

Of zo iets een duidelijk signaal zal geven aan de bootvluchtelingen daar heb ik geen idee van.

Dat soort van toestanden (zie foto) moet men dan ook zien in te dijken en andere manieren zoeken om het de kop in te drukken.

Deur op slot in héél Europa?

Skobelev 26 september 2018 08:05

Kaarsje branden straks?

Universalia 26 september 2018 08:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8815237)
Kaarsje branden straks?

Niet in huis op het ogenblik kaarsen maar met de aangekondigde elektriciteitsproblemen ga ik mij er wel een paar aanschaffen of neem ik er een paar mee uit een kerk mocht ik daar in de buurt lopen?

patrickve 26 september 2018 08:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8815237)
Kaarsje branden straks?

Donatie aan Marokkaanse marine, aftrekbaar van de belastingen ?

Anna List 26 september 2018 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8815199)

U mag het mij niet kwalijk nemen maar die mensen de logica hoog in het vaandel weten te dragen zagen dit al van mijlen ver aankomen dat men het migratie probleem in bepaalde landen op die manier zou gaan beslechten.

Het is min of meer de pijnlijk afgelopen versie van wat ik eerder schreef om het bootjesvluchtelingenprobleem in te dijken. (trop c'est trop)

"Coast Guard Schip: schot voor de boeg, niet willen terug draaien schot er los op en zo geschiedde ... :?"

Of zo iets een duidelijk signaal zal geven aan de bootvluchtelingen daar heb ik geen idee van.

Dat soort van toestanden (zie foto) moet men dan ook zien in te dijken en andere manieren zoeken om het de kop in te drukken.

ge zult maar met vakantie zijn daar en uwe middag op t strand wordt verkloot door zo'n bende.
kan je daar al tegen verzekeren bij de reisagent?

Skobelev 26 september 2018 09:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8815247)
ge zult maar met vakantie zijn daar en uwe middag op t strand wordt verkloot door zo'n bende.

Bwa...zo ne zeeslag een paar km uit de kust, spektakel verzekerd. :cheer:

Anna List 26 september 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8815294)
Bwa...zo ne zeeslag een paar km uit de kust, spektakel verzekerd. :cheer:

als ik de foto hierboven bekijk ... het lijkt me niet zo gezellig op t strand.

Skobelev 26 september 2018 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8815298)
als ik de foto hierboven bekijk ... het lijkt me niet zo gezellig op t strand.

Geen wonder dat de dobbernegers denken dat de vrouwen hier loslopend, te pakken wild zijn. Het eerste dat ze te zien krijgen zijn madammen in bikini. Bontjas verplichten op 't strand?

Elio di Supo 26 september 2018 10:21

Citaat:

Stel je voor dat dit gebeurt in El Hierro. Dobbernegers bezoeken strandzangers.

Anna List 26 september 2018 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8815314)
Geen wonder dat de dobbernegers denken dat de vrouwen hier loslopend, te pakken wild zijn. Het eerste dat ze te zien krijgen zijn madammen in bikini. Bontjas verplichten op 't strand?

meer lood hangen.

Anna List 26 september 2018 10:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8815328)
Stel je voor dat dit gebeurt in El Hierro. Dobbernegers bezoeken strandzangers.

van mij mogen ze ze allemaal concentreren op El Hierro.

systeem Australie. :p

Universalia 26 september 2018 10:32

Citaat:

Ik heb er geen idee van of je u daar al kan tegen verzekeren maar het is niet de eerste keer dat soort van toestanden.

Spanje had eerder ook al van de veeg.

Spanien: Illegale stürmen Badestrand

Citaat:

Men kan er van uitgaan dat veel van de Spanje binnenvallende asielbedriegers weldra in Duitsland zullen zijn – de grenzen zijn immers open.
:roll:

marie daenen 26 september 2018 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8815346)
Ik heb er geen idee van of je u daar al kan tegen verzekeren maar het is niet de eerste keer dat soort van toestanden.

Spanje had eerder ook al van de veeg.

Spanien: Illegale stürmen Badestrand

:roll:

De toeristen moesten in massa al die landen laten linksliggen... Het hele vluchtelingen probleem zou vlug opgelost zijn...
Het moet zijn dat wij nog te vredelievend zijn...

Skobelev 26 september 2018 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8815338)
meer lood hangen.

Aan de bikini's?

Anna List 26 september 2018 10:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8815351)
Aan de bikini's?

gij vist niet zeker?

aan den dobber. :-P

Bobke 26 september 2018 10:38

Zolang ze succes hebben blijven ze komen.

quercus 26 september 2018 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8815339)
van mij mogen ze ze allemaal concentreren op El Hierro.

systeem Australie. :p

Het zal er op de duur wel van komen. Als de volgende paar jaar de Europese "poco-trado"-partijen electoraal zware klop krijgen (wat ik hartstochtelijk hoop) zullen we steeds meer politici genre Matteo Salvini naar voor treden. Als Bart De Wever openlijk pleit voor de invoering van het Australisch systeem dan denk ik niet dat het zo maar een losse uitspraak is.

Skobelev 26 september 2018 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8815352)
gij vist niet zeker?

aan den dobber. :-P

AH bon, neen, ik vis niet, enkel achter het net soms.

quercus 26 september 2018 10:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8815199)

[center]

Die Marokkaanse dode was geen "vluchteling" maar een zoveelste migrant, zeg maar gelukzoeker. Marokko is immers geen oorlogsgebied.

Universalia 26 september 2018 10:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8815357)
Het zal er op de duur wel van komen. Als de volgende paar jaar de Europese "poco-trado"-partijen electoraal zware klop krijgen (wat ik hartstochtelijk hoop) zullen we steeds meer politici genre Matteo Salvini naar voor treden. Als Bart De Wever openlijk pleit voor de invoering van het Australisch systeem dan denk ik niet dat het zo maar een losse uitspraak is.

Het zal er inderdaad moeten van komen want anders gaat het vreselijk fout aflopen.

En ik blijf erbij: plaats genoeg in hun eigen landen, dat ze zelf zorgen voor de wederopbouw with a little help from some friends.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be