![]() |
‘Stuur Afrikaanse kunst terug’
‘Stuur Afrikaanse kunst terug’
Stuur gewoon alles wat uit Afrika komt terug. Als met dat over héél de wereld zou moeten gaan doen, kunstwerken opeisen die ooit gestolen geweest waren dan staan er sommige musea goed op denk ik en kunnen ze de deuren sluiten. Ok, als men er recht op heeft, om het op te eisen dan is dat ook zo maar ... :? |
Bestaat dat, Afrikaanse kunst?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Stuur alles wat Afrikaans is terug. Hehe.
Geef je smartphones en luxe af, het doet mij teveel denken aan hoe verderfelijk de Westerse maatschappij wel niet is. Maar dat gaan ze niet doen, he... De hypocrisie... |
Citaat:
Neuten over de slavernij en diefstal vorig eeuw, maar sssh, ni beginnen over hedendaags kobaltmining hé. |
Citaat:
Hou het toch maar wat luchtig hier, he? |
Citaat:
Het is dat ze al dood zijn of ze wilden hun afgekapte handjes ook nog terug. Altijd willen ze krijgen die mannen. Ipv er zelf voor te werken. Zowiezo als je die kunst naar daar verscheept dat de helft ervan verkocht wordt op een plaatselijk marktje! Awel ik vind dat we ons goede wegen van in den tijd maar moeten terughalen ook. Ps: De standaard heeft de schedel van die primaat wel mooi gekozen voor bij een artikel over de kolonies. |
Citaat:
|
Citaat:
Dan weet je dat je te doen hebt met zo'n vrouw die niet eens een ei kan bakken... Droge boterhammen met water. Wahahaha. |
Daarnet lichtelijk grove tweet gelezen: "What does AIDS mean? Africa Is Destroying Sex."
|
Citaat:
|
Citaat:
En 'buit' uit Vlaanderen vindt je over zowat heel de wereld in musea en privé collecties... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En neen, hij/zij krijgt geen sociale woning en OCMW ondertussen. |
Citaat:
Je gaat stoppen met lachen of je gaat boeten. [/Fanatiek links] |
Citaat:
|
Citaat:
Zie kunstveilingen of enkele programma's die over kunst verkopen gaan op tv. Bargain Hunt. Tussen Kunst & Kitch Rijker dan je denkt Stukken van mensen Niet echt uit Afrika zelf maar een verwijzing naar ... Paul Sersté (1910-2000) Head Of A Woman Mangbetu |
Citaat:
Hingen er geen werken van Vlaamse kunstenaars in het Prado? :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be