Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Daniël Pinokkio valt van zijn voetstuk (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245311)

daiwa 27 september 2018 15:10

Daniël Pinokkio valt van zijn voetstuk

Schitterend artikel ! :lol:

https://doorbraak.be/de-alterego-van-daniel-termont/

Het Oosten 27 september 2018 15:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8816641)

Pff... 'Doorbraak', een digitaal pamflet van de NVA. En dus , met een dikke korrel zout te nemen. Maar niets sluit uit dat er waarheid in zit.

Zipper 27 september 2018 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8816641)

"den Daniël", begot :lol:

fox 27 september 2018 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8816649)
Pff... 'Doorbraak', een digitaal pamflet van de NVA. En dus , met een dikke korrel zout te nemen. Maar niets sluit uit dat er waarheid in zit.

Lol, doorbraak zit continu op de kap van NVA.

Wapper 27 september 2018 19:57

Citaat:

Vaneiges.

Xenophon 27 september 2018 20:05

Citaat:

Welk deel is waarheid?

Knuppel 27 september 2018 20:45

Alles. Het is geen toeval dat Termont de benen neemt. Hij wéét dat de kiezer hem niet langer lust, en waarom.

Het is een leugen dat Doorbraak het digitale pamflet van de N-VA is, maar zo kennen we HO. Geen leugen is hem teveel.

daiwa 28 september 2018 00:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8816971)
Alles. Het is geen toeval dat Termont de benen neemt. Hij wéét dat de kiezer hem niet langer lust, en waarom.

Het is een leugen dat Doorbraak het digitale pamflet van de N-VA is, maar zo kennen we HO. Geen leugen is hem teveel.

Zo kennen we HO wel.

En de rode VRT deed zijn naam weer alle eer aan. Optima leugenaar Termont mocht 10 minuten lang campagne komen voeren voor de SP.A in De Afspraak.

Hij is wel optimistisch, hij is er van overtuigd dat de sossen een goed resultaat zullen behalen.

kelt 28 september 2018 05:43

Allee......:roll:

Als ik het goed begrijp worden Brugge en Gent omver "gesost" en is het meer dan tijd dat de bewoners dat eens beseffen....

Wat jammer nu dat de SpA deze beide goede stedes als "ankerpunten" ziet om gewoon maar te bljven bestaan als enigszins relevante formatie....

Hypochonder 28 september 2018 06:42

De Gentenaren heeft met Termont gekregen waarvoor ze gekozen hebben: een graaiende tweezak die geen moer om zijn kiezers geeft en ook achterlijk links bestuur dat garant staat voor een samenleving waar niemand bij gebaat is.

Universalia 28 september 2018 06:50

quercus 28 september 2018 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8816971)

Misselijk makend Belgicisme uit het jaar 1945. Hij was wellicht toen nog niet eens geboren maar vermoedelijk verwekt en opgekweekt in dergelijk soort kringetje.

Eyjafjallajökull 28 september 2018 11:38

Citaat:

"Al is hij er wel in geslaagd te vermijden dat hij moest bekennen dat hij wel degelijk jarenlang – en dus niet een keer of twee, om praktische redenen – op het luxejacht Alter Ego sliep tijdens de Mipim-beurzen in Cannes, en – pittig detail – dat de zes hostessen die werden ingehuurd er ook op sliepen. Ik suggereer hier niets; ik beschrijf enkel wat was.’

Die laatste zin zou zo van System kunnen komen :lol:

Anna List 28 september 2018 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8817286)
Die laatste zin zou zo van System kunnen komen :lol:

ja ik vond die zin ook maar minnetjes ...

een beetje journalist was eerst in de boekhouding van die vzw's gaan zoeken naar de kostprijs per uur van die "hostessen" en had dat erbij geprint...

IJsboer 28 september 2018 11:44

Citaat:

vrtnws zit voller met leugens. Gelukkig gebruiken enkel marginale drollenpijpers dit als referentie.

Vrijheideerst 28 september 2018 12:27

Citaat:

Doorbraak laat alles toe mijn waarde.

Van Bart Maddens tot Marius Meremans over Othman El Hammouchi.

De kwaliteit van de schrijfsels is vaak ondermaats, maar een N-VA digitaal pamflet is het zéker niet...

Xenophon 28 september 2018 12:30

Citaat:

Weeral zout, en we moeten uw schrijfsels ook al met een pak zout van een kilo nemen.

Je weet toch dat zoveel zout ongezond is?

Xenophon 28 september 2018 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8817287)
ja ik vond die zin ook maar minnetjes ...

een beetje journalist was eerst in de boekhouding van die vzw's gaan zoeken naar de kostprijs per uur van die "hostessen" en had dat erbij geprint...

Dat komt, maar men wacht tot na de verkiezingen, men wil eerst zeker zijn dat Daniel "von Münchhausen" Termont er niet meer bij is.

Knuppel 28 september 2018 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 8817068)
Zo kennen we HO wel.

En de rode VRT deed zijn naam weer alle eer aan. Optima leugenaar Termont mocht 10 minuten lang campagne komen voeren voor de SP.A in De Afspraak.

Hij is wel optimistisch, hij is er van overtuigd dat de sossen een goed resultaat zullen behalen.

Ik heb er een klein stukje van gezien.
Wat een hemelsbreed verschil met de manier waarop De Wever zopas door Cools werd aangepakt.
Walgelijk hoe de VRT zich laat kennen.

Hopelijk blijven de Gentenaars niet eeuwig even onnozel, maar daar heb ik serieuze twijfels over.

Knuppel 28 september 2018 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst (Bericht 8817321)
Doorbraak laat alles toe mijn waarde.

Van Bart Maddens tot Marius Meremans over Othman El Hammouchi.

De kwaliteit van de schrijfsels is vaak ondermaats, maar een N-VA digitaal pamflet is het zéker niet...

Vergeet Jules Geude niet.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be