Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Peeters geeft rondleiding aan kinderen. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245312)

Universalia 27 september 2018 15:26

Peeters geeft rondleiding aan kinderen.

Kris Peeters geeft rondleiding aan Antwerpse kinderen, maar die moeten hem verbeteren na lapsus

Hij ziet het dus echt wel 'groot' ware het niet dat ...

Citaat:

ANTWERPEN - Kris Peeters is deze week te gast op de boot van Gert Verhulst voor Gert Late Night. Hij gaf woensdag voor de gelegenheid als stadsgids een rondleiding aan enkele kinderen in het historisch centrum van Antwerpen, wat leuke beelden opleverde. De enthousiaste kinderen moesten Peeters wel even verbeteren toen hij een lapsus maakte aan het Vleeshuis...
Strak plan van die kinderen, dat is zeker een bank vooruit!!!!

daiwa 27 september 2018 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8816660)
Kris Peeters geeft rondleiding aan Antwerpse kinderen, maar die moeten hem verbeteren na lapsus

En die wil dan burgemeester worden van een stad die kinderen beter kennen dan hem. :rofl:

TheFourHorsemen 27 september 2018 15:39

En dan nog een zielige poging om in het Antwerps te zingen.

Triestig.

Zipper 27 september 2018 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8816660)

Zijn zoveelste dijenkletser (na zijn jood en zijn heroïne-Albanees) :rofl:

De schoofzak 27 september 2018 17:58

Wat hij ook doet, die immigrant in Antwerpen, al wat hij aanraakt verandert in goud. Goud voor de nva dan wel.

Vlad 27 september 2018 18:05

Welke taal probeert Peeters te spreken in dat filmpje ? Hij spreekt nog slechter dan ik. Men moet verbieden dat zo iemand met kinderen omgaat.

Vette Pois(s)on 27 september 2018 18:33

aandoenlijk en hilarisch

werkman 27 september 2018 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vette Pois(s)on (Bericht 8816824)
aandoenlijk en hilarisch

Hilarisch wel. Aandoenlijk vind ik alleen als men mosselen en kreeften levend kookt. Vroeger waren het ook blanken die levend werden gekookt door Bosjesmannen. Maar tegenwoordig komen die naar hier om te koken.
Ik voel mij er niet gerust bij hoor. Momenteel ben ik nog alleen aandoenlijk voor mezelf. :lol:

Universalia 27 september 2018 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8816799)
Welke taal probeert Peeters te spreken in dat filmpje ? Hij spreekt nog slechter dan ik. Men moet verbieden dat zo iemand met kinderen omgaat.

Ik vond die toon ook niets waar hij de kinderen op toesprak.

Het kwam zo precies over dat iemand met iemand anders zijn/haar voeten aan het spelen is. 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be