![]() |
Kiesbureau’s vlotter bemannen? “Geef bijzitters 200 euro”
Kiesbureau’s vlotter bemannen? “Geef bijzitters 200 euro”
Een hersenspinsel van de Vlaamse ombudsman. Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De slimste rechtse lezers van die kant menen daar werklozen te moeten aanzetten.
Niet slecht, als ze het kunnen vertrouwen dat in hun ogen linkse profiteurs en allochtonen hun stemmen tellen :rofl: |
Ge kunt dat nakijken op dit forum: ik heb hier al geschreven dat dit een oplossing is.
Met een paar flankerende maatregelen. Vb. Ge moet een minimum aan bekwaamheid bezitten. Een echt minimum voor bijzitter, en ietske meer voor de voorzitter. Ge moogt maar max drie keer na mekaar "zetelen". Drie keer als bijzitter, drie keer als voorzitter. Maximum. Als het kan, moet het minder. Zo kan iedere "vrijwilliger" zijn kans krijgen om een centje bij te verdienen. En gaat "ervaring" toch niet helemaal verloren. |
En nog iets: dat moet niets extra kosten.
De subsidies aan de partijen kan geminderd worden. Niet zodanig dat de grootste partij het meest moet inleveren. Dat hadden de tsjeven maar moeten doen, toen zij de grootste waren. Een stem, een subsidie-punt. |
Citaat:
|
Laat Google de verkiezingen organiseren en het is met veel minder blablabla en kosten afgelopen.
We zullen in ieder geval zeker zijn dat de laatste stand van technologie ingezet zal worden gezien er.....geen technologie gekocht moet worden.. |
Via eID, is perfect te doen.
|
Dat bedrag lijkt me wel heel hoog. Wat verdient die ombudsman dat hij met zo'n bedragen voor de dag komt ? In wat voor een wereld leeft die ?
|
Gewoon de stemplicht afschaffen en er zullen om te beginnen al heel wat minder bijzitters nodig zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de meeste van de gevallen zijn het ook die mensen (techniekers), die men er als laatste bij haalt, om een deel van de schuld te krijgen. :? |
Typisch Belgisch dat dat nog steeds zo toegewezen wordt aan enkele Chinese vrijwilligers; om niet te zeggen archaisch.
Zelfs voor 200 zou ik er nog niet aan beginnen :D |
Citaat:
(Tax-On-Web lag ook al wel eens plat) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be