Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245330)

Universalia 28 september 2018 19:08

Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook

Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook

Citaat:

Facebook heeft eerder deze week een veiligheidslek ontdekt dat bijna 50 miljoen accounts van gebruikers heeft getroffen. Het bedrijf onderzoekt nu of de hackers de data van gebruikers daadwerkelijk hebben buitgemaakt.
Gelukkig maak ik er geen gebruik van, van die 'dienst'.

Rommel is het. :roll:

Mambo 28 september 2018 19:43

Gelukkig staan er op die 50 miljoen niks interessant.

kelt 29 september 2018 07:35

Zijn er nog mensen die een FB-account hebben? 8O

Marie van de koster 29 september 2018 07:55

Ik ben waarschijnlijk nr 50.000.001. Niks problemen. Ook mijn FB-vrienden niet. 't Zal wel bij Amerikaanse FB-ers zijn, die hebben altijd iets aan de hand - mmm, ik ga die Amerikaanse vriendin er eens uitsmijten, denk ik :roll:

Universalia 29 september 2018 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8817862)
Ik ben waarschijnlijk nr 50.000.001. Niks problemen. Ook mijn FB-vrienden niet. 't Zal wel bij Amerikaanse FB-ers zijn, die hebben altijd iets aan de hand - mmm, ik ga die Amerikaanse vriendin er eens uitsmijten, denk ik :roll:

:rofl:

The Paulus Experience 29 september 2018 08:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8817844)
Zijn er nog mensen die een FB-account hebben? 8O

Huhu onlangs aangemaakt.
Compleet oninteressant.
Tijdverlies

Universalia 29 september 2018 09:09

Die 'smoelboek' gekte gaat best ver hoor.

Enkele jaren geleden was er iemand die de vraag stelde nadat zijn werkgever het hem/haar zo goed als verplicht had om een account te maken op FB.

Citaat:

Mijn werkgever maakte recentelijk een Facebookgroep aan en heeft alle werknemers op Facebookopgezocht en toegevoegd aan deze bedrijfspagina. Ik heb zelf nog geen Facebook maar werd vorige week toch vriendelijk verzocht die aan te maken “zodat we allemaal op Facebook zijn”. Kan ik dat weigeren?
BRON

De bewuste site is ook prima voor andere zaken die met het 'Internet' te maken hebben. Ius Mentis

Account(s) verwijderen mocht u dat willen doen. justdelete me

:-D

kelt 29 september 2018 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience (Bericht 8817874)
Huhu onlangs aangemaakt.
Compleet oninteressant.
Tijdverlies

https://www.theverge.com/2018/3/20/1...t-data-privacy

alstublieftdankuwel ;-)

Mambo 29 september 2018 14:54

Linkeding vind ik ook zoiets totaal onnozel.
Ik sta er ook op maar vraag me niet waarom. Allemaal managers en CEO en omhooggevallen pipos die de interessante proberen te zijn.
Raar ding.

Eyjafjallajökull 29 september 2018 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8818120)
Ik sta er ook op maar vraag me niet waarom. Allemaal managers en CEO en omhooggevallen pipos die de interessante proberen te zijn.
Raar ding.

Vaak lachen toch, dat misplaatste sérieux :lol:

kelt 29 september 2018 16:13

Citaat:

Raar ding.

Stel dat je "even tussen twee jobs in zit"...

Hoeveel mensen zullen dan zo eerlijk zijn en daar "ontslagen" durven zetten? :oops:

Maar dan ben je misschien weken,zoniet maanden,aan het liegen tegen diegenen die iuw "linkeding" kunnen bekijken....

koe de poing 29 september 2018 16:48

Citaat:

Raar ding.

ik zie er interessant porfessioneel leesmateriaal tegen.
Nadeel zijn de recuiters die je lastigvallen

Marie van de koster 30 september 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8817868)
:rofl:

U lacht daar wel mee maar zij gaat misschien een traantje laten. Mag ik zo wreed zijn? Wat denkt u? :?
Enerzijds hangt ze mijn voeten uit, anderzijds blijf ik zo wel een beetje bij met de mentaliteit van een bepaald deel van de Amerikaanse bevolking.
Het vreemde is dat ik, sinds zij bijna dagelijks iets post om Trump belachelijk te maken of af te schilderen als de grote slechterik, hoe langer hoe meer sympathie voor Trump krijg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be