![]() |
Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook
Veiligheidslek treft bijna 50 miljoen accounts van Facebook
Citaat:
Rommel is het. :roll: |
Gelukkig staan er op die 50 miljoen niks interessant.
|
Zijn er nog mensen die een FB-account hebben? 8O
|
Ik ben waarschijnlijk nr 50.000.001. Niks problemen. Ook mijn FB-vrienden niet. 't Zal wel bij Amerikaanse FB-ers zijn, die hebben altijd iets aan de hand - mmm, ik ga die Amerikaanse vriendin er eens uitsmijten, denk ik :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
Compleet oninteressant. Tijdverlies |
Die 'smoelboek' gekte gaat best ver hoor.
Enkele jaren geleden was er iemand die de vraag stelde nadat zijn werkgever het hem/haar zo goed als verplicht had om een account te maken op FB. Citaat:
De bewuste site is ook prima voor andere zaken die met het 'Internet' te maken hebben. Ius Mentis Account(s) verwijderen mocht u dat willen doen. justdelete me :-D |
Citaat:
https://www.theverge.com/2018/3/20/1...t-data-privacy alstublieftdankuwel ;-) |
Linkeding vind ik ook zoiets totaal onnozel.
Ik sta er ook op maar vraag me niet waarom. Allemaal managers en CEO en omhooggevallen pipos die de interessante proberen te zijn. Raar ding. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoeveel mensen zullen dan zo eerlijk zijn en daar "ontslagen" durven zetten? :oops: Maar dan ben je misschien weken,zoniet maanden,aan het liegen tegen diegenen die iuw "linkeding" kunnen bekijken.... |
Citaat:
Nadeel zijn de recuiters die je lastigvallen |
Citaat:
Enerzijds hangt ze mijn voeten uit, anderzijds blijf ik zo wel een beetje bij met de mentaliteit van een bepaald deel van de Amerikaanse bevolking. Het vreemde is dat ik, sinds zij bijna dagelijks iets post om Trump belachelijk te maken of af te schilderen als de grote slechterik, hoe langer hoe meer sympathie voor Trump krijg. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be