![]() |
Op wie ga jij stemmen
De verkiezingen komen nu wel heel dichtbij, dus is het traditiegetrouw tijd voor de grote politics.be poll.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit Groen gestemd, maar ik overweeg het nu wel.
Honi soit... :-P |
Citaat:
|
De poll maakt geen gewag van onze edele prins... :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen.
Er zijn wat locale problemen waar ik te maken mee krijg, heb daarvoor alle partijen aangesproken die opkomen voor de gemeenteraadsverkiezingen om te zien of ze oplossingen hebben, en hoe ze reageren. Afhankelijk daarvan zal ik stemmen. |
Allemaal pussy’s hier.
|
De sossen zeker ? :lol:
|
Citaat:
Edit: dit is 'Binnenland' Eya, niet K&K. |
Citaat:
En ze zijn allemaal voor een leefbare omgeving Ze staan allemaal nergens voor. En ze willen allemaal een steenweg aanpakken die een gewestweg is, en dus hun bevoegdheid niet :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Iedereen wil meer groen en meer doen voor de fietser. Mijn probleem is eerder een parkeerprobleem. Ik heb nog weinig oplossingen gehoord. Ik heb alle 6 partijen die hier locaal opkomen aangeschreven. Tot hiertoe 3 gereageerd. N-VA, VLD en CD&V hebben nog niet gereageerd... |
Citaat:
Of je zit een poll op te fucken? Allebei leuk ;-) |
Citaat:
Een niet-sos kan zelfs lijsttrekker zijn voor de sossen in een grote stad. Ook leuk ! |
Dikke kans dat ik 'blanco' stem.
Maar als er in mijn gemeente Piraten opkomen, dan misschien toch wel die. |
De partij waarop ik ga stemmen:
- die uw kloten & kut & nol kust , - die vrouwen naakt & compleet bedekt op straat wil !! - ook moeten ze tegen kerkdeuren pissen toelaten en niet toelaten !! - (extreem) links , centrum , (extreem) rechts tegelijk aanbidden & minachten !! - die eerlijk & corrupt tegelijkertijd zijn !! |
Citaat:
Als optmist die dacht dat zijn stem het verschil zou maken voor een beter beleid en zie waar we vandaag zitten ... boven op een puinhoop met dito leiders. Vandaag Homans tegenover pinoccio de burgemeester van Mechelen in Terzake. Na het herbekijken van die Terzake ligt Homans nu waarschijnlijk te wenen in bed. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be