Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Antwerpen gaat voor rood (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245414)

kreydt 5 oktober 2018 07:40

Antwerpen gaat voor rood

:-(
Je moet Madam Blanche van de Sinksenfoor niet zijn om, na de veertiende, de volgende burgermeester van A’pen te voorspellen. Dat gaat die man uit Puurs worden met zijn 5%. Zijn ‘midden in het bed liggen’ strategie gaat renderen en zo zal hij zijn natte droom kunnen realiseren.
Bartje staat moederziel alleen, dat is overduidelijk, hopeloos te hopen op een tweede Belgische sjerp, maar 51% zit er niet in en VB kan gewoon niet omdat hij dan in het cordon sanitair gaat terecht komen. De liberalen hadden het al door (voorakkoord?? ) en gaven hun snoeiende mening; Hij is niet geschikt!
Maar niet getreurd, beste Antwerpenaren, eindelijk geen auto’s meer, geen schepen meer, de straten vol met bomen en bloementjes, buiten de bio-lovers geen middenstand meer, de leegstaande winkels, omgebouwd tot OCMW woningen voor de geluk zoekers, geven ons een buitenlands vacantie gevoel….enfin alleen goed gebakken lucht voor heel Antwerpen. ( En als je diep adem haalt is je buik ook gevuld. )

Zephyrkaos 5 oktober 2018 10:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 8822749)
Maar niet getreurd, beste Antwerpenaren, eindelijk geen auto’s meer, geen schepen meer, de straten vol met bomen en bloementjes, buiten de bio-lovers geen middenstand meer, de leegstaande winkels, omgebouwd tot OCMW woningen voor de geluk zoekers, geven ons een buitenlands vacantie gevoel….enfin alleen goed gebakken lucht voor heel Antwerpen. ( En als je diep adem haalt is je buik ook gevuld. )

:-D:-D:-D:-D

al Pintjes op zo vroeg morgens?

Universalia 5 oktober 2018 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kreydt (Bericht 8822749)
:-(
Je moet Madam Blanche van de Sinksenfoor niet zijn om, na de veertiende, de volgende burgermeester van A’pen te voorspellen. Dat gaat die man uit Puurs worden met zijn 5%. Zijn ‘midden in het bed liggen’ strategie gaat renderen en zo zal hij zijn natte droom kunnen realiseren.
Bartje staat moederziel alleen, dat is overduidelijk, hopeloos te hopen op een tweede Belgische sjerp, maar 51% zit er niet in en VB kan gewoon niet omdat hij dan in het cordon sanitair gaat terecht komen. De liberalen hadden het al door (voorakkoord?? ) en gaven hun snoeiende mening; Hij is niet geschikt!

Dan rijst de vraag: Is dat wel een goed plan om de man uit Puurs de sjerp te laten dragen in Antwerpen? 8O

Is er iemand die op dat vlak het licht gezien heeft misschien?

Anna List 5 oktober 2018 10:41

deze coalitie doet gewoon door.

14/10 15u case closed.

Kris havenschepen of ander naar Zweden, IDEA zoekt nog iemand.

Knuppel 5 oktober 2018 10:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8822868)

14/10 15u case closed.

Ze gaan toch geen andere tsjeef aantrekken als ze de buik al vol hebben van Leterme?

Anna List 5 oktober 2018 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel (Bericht 8822887)
Ze gaan toch geen andere tsjeef aantrekken als ze de buik al vol hebben van Leterme?

dat zal de cEVP wel uitmaken.

Blue Sky 5 oktober 2018 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 8822827)
:-D:-D:-D:-D

al Pintjes op zo vroeg morgens?

Hij drinkt "onschadelijke" pesticiden.

kreydt 5 oktober 2018 12:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Sky (Bericht 8822912)
Hij drinkt "onschadelijke" pesticiden.

;-) da's onder de gordel.;-)

'Samen 2.0' is (toch volgens de media) aan de winnende kant. Zoals altijd huilen de wolven mee met het winnend alfa manneke en kunnen zo mee aanschuiven om de prooi op te peuzelen. Op de CVP en PVV (oude wijn in nieuwe zakken) moet BDW zeker niet rekenen want die draaien zo naar de wind die hun postjes levert.

Guinevere 5 oktober 2018 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8822866)
Dan rijst de vraag: Is dat wel een goed plan om de man uit Puurs de sjerp te laten dragen in Antwerpen? 8O

Is er iemand die op dat vlak het licht gezien heeft misschien?

Volgens mij is dat wel een goed idee. Een nieuwe gematigde wind door Antwerpen.

Anna List 5 oktober 2018 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8823015)

https://www.hln.be/nieuws/binnenland...men~aa72d02a3/

ff kijken :-)

Wapper 5 oktober 2018 14:34

Citaat:

“Antwerpen is een zeer boeiende stad. (...) Er wonen is zeer verrijkend.” De vicepremier bevestigde ook dat het voor hem ofwel het burgemeesterschap wordt, ofwel niets. Schepen onder burgemeester Bart De Wever wordt hij dan ook niet.
Eerst zien en dan geloven :rofl:

Vlad 5 oktober 2018 16:26

Ik krijg net nog een pamflet van PVDA+ in de bus. Denk ik toch. Er staat meer NVA en (nva) op dat pamflet dan PVDA+. Het is ondertussen ook PVDA zonder + blijkbaar. De Wever lijkt in Antwerpen nog de enige genuanceerde stem. Als de rest is aan het polariseren en beloven van kan niet meer op.
Vandaag (heb ik niemand zien en) ben ik niet bijna door een auto omver gereden (worden) en tenslotte heeft De Wever de LEZ ingevoerd, dus Groen! kan naar mijn stem fluiten.

subocaj 5 oktober 2018 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8823219)
Ik krijg net nog een pamflet van PVDA+ in de bus. Denk ik toch. Er staat meer NVA en (nva) op dat pamflet dan PVDA+. Het is ondertussen ook PVDA zonder + blijkbaar. De Wever lijkt in Antwerpen nog de enige genuanceerde stem. Als de rest is aan het polariseren en beloven van kan niet meer op.
Vandaag (heb ik niemand zien en) ben ik niet bijna door een auto omver gereden (worden) en tenslotte heeft De Wever de LEZ ingevoerd, dus Groen! kan naar mijn stem fluiten.

Niet blij dat ze zoveel reclame maken voor N-VA met streepje?

Vlad 5 oktober 2018 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door subocaj (Bericht 8823221)
Niet blij dat ze zoveel reclame maken voor N-VA met streepje?

Ik zet het streepje altijd anders NV-A en dacht ik schrijf het eens juist. :| Ik heb veel zin om te verhuizen. Zat er nog meer leven in me ik was al lang weg.

TREBRON 5 oktober 2018 16:51

Citaat:

Zouden we Antwerpen niet stilaan overgeven aan de één of andere Imam. Die weten wel wat er met Antwerpen moet gebeuren. Vroeg of later gebeurd dit toch en ondertussen maken we er ons druk in.

quercus 5 oktober 2018 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8822868)

14/10 15u case closed.

En als het niet lukt bij IDEA kan hij nog altijd solliciteren voor een jobke als magazijnier of rekkenvuller bij IKEA. :mrgreen:

zonbron 5 oktober 2018 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8823228)
... Ik heb veel zin om te verhuizen.

Doen toch?

Universalia 5 oktober 2018 19:28

Citaat:

Denkt u dat een 'gematigde wind' een oplossing zou kunnen zijn in Antwerpen?

In Antwerpen heeft men meer iemand nodig die de 'koe bij de horens' durft te pakken dacht ik.

Iemand die terug orde op zaken wil stellen.

Iemand die een studie maakt over hoe de waarden van de samenleving in Antwerpen terug op orde moet gesteld worden. <<- wreed moeilijke oefening.

Vlad 5 oktober 2018 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonbron (Bericht 8823245)
Doen toch?

Ik ben moe jong.

subocaj 6 oktober 2018 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vlad (Bericht 8823228)
Ik zet het streepje altijd anders NV-A en dacht ik schrijf het eens juist. :| Ik heb veel zin om te verhuizen. Zat er nog meer leven in me ik was al lang weg.

De Naamloze Vennootschap Antwerpen?

Troost je, NVA is net zo goed (slecht?) als N-VA of NV-A.

Ik verhuis ook nog eens, waarschijnlijk naar de hel, want ik ben geen democratisch mens, volgens onze christendemocraat Torfs.
Ver moet ik daar niet voor gaan, Antwerpen is de hel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:27.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be