Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Welke sneakers draag je? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245447)

Guinevere 8 oktober 2018 17:29

Welke sneakers draag je?

Sneakers zijn zeer comfortabele schoenen en bijna iedereen heeft wel een paar in zijn garderobe.

Ik zie wel dat vooral merken 'in' zijn. Ik bedoel, zelfs op dit vlak moet er snobisme zijn of anders vergaat de wereld ofzoiets.

Nu heb ik er recent in een ons welbekend gezinswinkel 3a 4 keer goedkoper gekocht. Gedraag ik me hier te ellendig en moet ik me aansluiten bij de massa? Of kan dit gewoon? Niet dat ik meteen merk sneakers ga halen op uw zeggen, maar kom.

Dus zeg het eens.

eno2 8 oktober 2018 17:33

I don't even remember having shoes. Always wear sneakers. Mostly Adidas. Sometimes Nike. Depends on what's for sale.

Anna List 8 oktober 2018 17:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8825300)
Sneakers zijn zeer comfortabele schoenen en bijna iedereen heeft wel een paar in zijn garderobe.

Ik zie wel dat vooral merken 'in' zijn. Ik bedoel, zelfs op dit vlak moet er snobisme zijn of anders vergaat de wereld ofzoiets.

Nu heb ik er recent in een ons welbekend gezinswinkel 3a 4 keer goedkoper gekocht. Gedraag ik me hier te ellendig en moet ik me aansluiten bij de massa? Of kan dit gewoon? Niet dat ik meteen merk sneakers ga halen op uw zeggen, maar kom.

Dus zeg het eens.

Vans , met de dempende skaters zolen.

Mooi, comfy en oerdegelijk, doe er dubbel zo lang mee als met andere merken, heb altijd twee of drie paar in de running, maar draag toch meestal gekledere schoenen, zeker als ik werk.

Zeus 8 oktober 2018 18:03

Tavek 8 oktober 2018 18:23

Ik ben de 30 voorbij.

Ik draag geen sneakers. Ook geen vans.

Ik draag ofwel werkschoenen (verplicht in het labo), bergschoenen (wandelen), maar in 75 % van de gevallen dit soort schonen:

De maker/product van deze is trouwens een forumgenoot onder dezelfde naam als het merk.

Henri1 8 oktober 2018 18:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8825300)

Dus zeg het eens.

Geile sneakers.

Pandareus 8 oktober 2018 19:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8825354)
Ik ben de 30 voorbij.

Ik draag ofwel werkschoenen (verplicht in het labo), bergschoenen (wandelen), maar in 75 % van de gevallen dit soort schonen:

De maker/product van deze is trouwens een forumgenoot onder dezelfde naam als het merk.

Ambiorix, uiterst degelijke schoenen.
Van Bommel is ook zo een merk, duur maar goed.

Het Verzet 8 oktober 2018 19:05

Adidas.
Maar meestal loop ik op mijn kousen, ook op kantoor.

Gipsy 8 oktober 2018 19:17

Citaat:

Ik ben de 30 voorbij.

Daar kan ik mijn voet niet inkrijgen. Ik heb een brede voet en een hoge wrijf, ik wordt zot van de pijn als ik in zulke schoenen moet lopen. Liefst comfortabele lederen Geox als ik afspraken heb. Meest van de tijd als ik in het bedrijf ben of gewoon thuis etc KSwiss of Reebok.

Tavek 8 oktober 2018 19:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus (Bericht 8825390)
Ambiorix, uiterst degelijke schoenen.
Van Bommel is ook zo een merk, duur maar goed.

Als de man meeleest: hij levert echt kwaliteit.

Universalia 8 oktober 2018 19:29

Ik loop op mijn blote voeten en laat, volledig gratis zelfs, iedereen meegenieten van de reukjes. :lol:

Guinevere 8 oktober 2018 19:57

Citaat:

Ik ben de 30 voorbij.

Omg. Ik ben ook de 30 voorbij, en velen met mij, maar we beperken ons niet tot bompa/bomma schoenen (bv. loafers voor de vrouwen).
Mijn andere 'werkschoenen' zijn korte zwarte laarzen. Ik begrijp dat sommige werkgevers sneakers niet zo graag zien maar dat heb ik nog niet meegemaakt.
Sneakers zijn echt weer in voor alle leeftijden, ook op kantoor.

En overduidelijk ben je geen persoon die veel te voet moet afleggen. Nice job.

Universalia 8 oktober 2018 20:04

Draag ik liever. :-D

Guinevere 8 oktober 2018 20:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8825410)
Als de man meeleest: hij levert echt kwaliteit.

Welke schoenen raad je vrouwen aan?

Guinevere 8 oktober 2018 20:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8825360)
Geile sneakers.

Wacht, ze lijken op deze, alleen zijn ze een fractie van de prijs (bye bye sexy, I know)

Soms lijkt het nu wel alsof ik dans ipv stap. Maar 't is wel gemakkelijker om trappen uit te delen aan bepaalde mensen.

Mambo 8 oktober 2018 20:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8825455)
Welke schoenen raad je vrouwen aan?

Moslim vrouwen best schoenen met een stalen top.
Want ze zijn altijd op hun tenen getrapt.

Mambo 8 oktober 2018 20:14

En moslim mannen best schoenen met zo een gekrulde top.
Dat staat hun goed.

eno2 8 oktober 2018 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8825308)
I don't even remember having shoes

There's great freedom in not having and subsequently not having to wear shoes, a costume, a tie, a shirt.

Tavek 8 oktober 2018 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8825456)
Wacht, ze lijken op deze, alleen zijn ze een fractie van de prijs (bye bye sexy, I know)

Soms lijkt het nu wel alsof ik dans ipv stap. Maar 't is wel gemakkelijker om trappen uit te delen aan bepaalde mensen.

Efficiente anticonceptie.

Guinevere 8 oktober 2018 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 8825457)
Moslim vrouwen best schoenen met een stalen top.
Want ze zijn altijd op hun tenen getrapt.

Ik heb er al met rubberen top. Ale, uw ballen moeten nu ook weer niet helemaal tot moes worden getrapt.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be