![]() |
Grensoverschrijdend gedrag Lode Vereeck?
De laatste tijd hoor je niets anders.
Ik krijg zo stilaan de indruk dat de slinger wat te veel naar éen kant overslaat. https://www.tijd.be/politiek-economi.../10056862.html |
Lode Vereeck sms met 'X'
(Kan dubbeldraad zijn sorry daarvoor :oops:)
Lode Vereeck: 'Het gaat om een sms die ik ondertekende met een "X"' Citaat:
Als het met XXX en een hamstersmiley zou geweest zijn, had het net iets pikanter geweest. :rofl: |
Het zal wel om meer gaan dan het ondertekenen van smsjes met een x want het gerecht zal daarvoor geen onderzoek starten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Lode Vereeck nu ook al een "kiessak" of moeten we het beschouwen als een venijnige uithaal uit de hoek van Me-Too ???
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dan moet er wel een borg betaald worden (toch een paar duizend euro dacht ik) om lichtzinnig (mis)bruik tegen te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik voel me al lange tijd erg ongemakkelijk met het veel te vlot ge(mis)bruik van dat "Mie Toe" gebeuren. -Mijn gedacht-. |
Citaat:
Is een gebruik dat misschien wel per arrondissement verschilt. Misschien dat 4horsemen (die zit toch in de advocatuur?) 1 en ander kan bevestigen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als het parket de zaak wil seponeren omdat er onvoldoende bewijs is of iets dergelijks, dan kan men de zaak toch heractiveren door een klacht met burgerlijke partijstelling bij de onderzoeksrechter. Met een dergelijke klacht gaat men de onderzoeksrechter dwingen een gerechtelijk onderzoek (en niet louter een opsporingsonderzoek) te starten waardoor de zaak niet kan worden geseponeerd. Omdat dit kosten met zich meebrengt gaat men inderdaad een waarborg eisen van de burgerlijke partij. Dit gaat normaal gezien wel eerder over enkele honderden euro's en niet over duizenden euro's. Indien de zaak door de raadkamer niet wordt doorverwezen naar de correctionele rechtbank, zal de burgerlijke partij normaal gezien (ik weet niet zeker of dit automatisme is) worden veroordeeld tot de kosten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
We mogen vanaf nu elke dag zo'n 'onthulling' verwachten van de NVA internetpapegaaien ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
dat zal wel uit andere hoek komen vermoed ik ... |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be