![]() |
Jef Vermassen crasht met Tesla en wordt onderzocht in ziekenhuis
Jef Vermassen crasht met Tesla en wordt onderzocht in ziekenhuis
Citaat:
:rofl: |
Hij probeert de schuld alvast niet op de autopilot te schuiven zoals zoveel anderen wel deden.
|
Hij is gewoon de controle over het stuur verloren.
Ik hoop dat hij niks heeft. |
Citaat:
|
Jef heeft wel meer black outs en vlagen van zinsverbijstering. Hoe die nog mag rijden?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet wat er grappig is aan het feit dan een domkop tegenligger, wellicht tokkelend op zijn Smartphone, frontaal op u komt afgereden.
Los daarvan verwacht ik dat er nog veel ongevallen zullen gebeuren met elektrische wagens wegens te krachtig ( maximaal koppel bij toerental 0 ). Misschien kan een begrenzing soelaas brengen. |
Citaat:
Er zal altijd wel een groep mensen zijn die hier niet mee om kunnen gaan, maar dat is ook zo met een minder krachtige auto. Trouwens, niet alle elektricshe wagens zijn Tesla's met meer dan 400 pk. Er zijn er ook met een 100 ?* 200 pk, bv. de Hyundai Ioniq, Kona, Kia Soul, ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alsof er met elentrieken auto's geen ongevallen door menselijke fout meer gaan gebeuren...
|
Gelukkig is hij ongedeerd. Dat kan weer een paar moordenaars uit de bak houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was ongetwijfeld een onbedwingbare dwang van zijn Tesla die opeens een rood handtasje zag liggen :-P
|
Vermassen zou nooit met een kankerdiesel rijden waar de pispot 2 maal groter is als het handschoenkastje. :-P
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be