![]() |
Wat gebeurt er op zondag 14 oktober?
Zou er ook maar iets 'goeds' uit de stembus kunnen vallen of loopt het gewoon helemaal fout/uit de hand? Het kan best nog 'leuk' worden daar bepaalde figuren alle registers weten open te trekken om toch maar een beetje op het voorpaginanieuws te geraken. :roll: p.s. Zou dat een geldige reden zijn om aan te halen mocht ik een verkeerde stem uitgebracht hebben mijn "Carpaal tunnel syndroom aan de rechterhand/pols?" |
Iedereen heeft weer gewonnen. Alles blijft bij het (zieke) oude. Politiekers gaan op hun troon zitten en we horen ze weer niet meer tot een paar maand voor de volgende verkiezingen.
|
Citaat:
Die Baron von Münchhausen zou het niet beter gedaan hebben. Acht uiteindelijk is- en blijft het voor de meeste politici ![]() |
uitslapeuh !!!
|
Beerschot gaat winnen op Union en komt op kop in 1B
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij kent iets van voetbal? :O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik moet gaan tellen. Hopelijk vergeet ik mijn leesbril niet: wie weet lees ik dan niet per ongeluk overal "N-VA" waar er "Groen" staat ;-).
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar geen nood, de rechtse partijen gaan dit afschaffen in 2014 2019! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allez, toch op de onze. ;-) :cheer: time travel! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil het niet meer meemaken dat ik alle potloden moet slijpen om er een punt aan te maken. Ik heb het in het verleden reeds driemaal diverse keren moeten meemaken als secretaris van de voorzitter. Toen mocht ik nog. Sinds de opslag er echter kwam hebben ze mij niet meer nodig. Misschien volgende keer misschien opnieuw? De gepensioneerden mogen toch onbeperkt bijverdienen? :lol: Maar zou het helpen als ik mij opgeef als beginnend dementerend? Want de goesting voor dat jobke is over. |
Het nieuwste voetbalschandaal is nu even belangrijker geworden dan de aankomende verkiezingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be