![]() |
OCMW-voorzitter (N-VA): "Ik deed niets onwettigs"
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :rofl: :rofl: |
Ik begrijp niet dat die man nog losloopt.
Zoiets kan toch niet? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hier kan je dat blanco volmacht document gewoon downloaden op de site van de Vlaamse Overheid : https://www.vlaanderen.be/nl/vlaams-...t-een-volmacht misschien kan Dalibor hierover een parlementaire onderzoekscommissie eisen, of op zijn minst klacht neerleggen bij het gerecht! |
Citaat:
|
Het is geen geheim dat in rusthuizen stemmen per volmacht te rapen zijn. Het zou me verbazen dat het uitdelen van volmachten door een kandidaat een juridisch precedent zou wezen.
|
Je bent zelf verantwoordelijk voor waar je je handtekening onder zet dus ik zie niet in waarom de oppositie "niet te spreken" is. Misschien kunnen ze dat even uitleggen. Of Dalibor.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat heeft hij precies verkeerd gedaan? Ik snap het echt niet. |
Citaat:
Is dan niet genoeg? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat stelt toch niks voor op een hele gemeente? |
Ik zeg gewoon dat hij behulpzaam is.
De vraag is of een folder van een sos met een blanco volmacht erbij op dezelfde luchtige reacties zou kunnen rekenen. Iets zegt me van niet. De vergelijking met de Vlaamse overheid is ook nog zo'n van de pot gerukte vergelijking. Als dat op een overheidssite staat, van Vlaanderen, van de gemeente, is dat prima. Als een minister, schepen of OCMW-voorzitter dat in een envelop met zijn smoel erop steekt, riekt dat naar oudjes voor je partij winnen door middel van iets dat je eigenlijk best aan je administratie vraagt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be