![]() |
Ook zonder schepenen willen we gedoogsteun geven aan N-VA in de gemeenteraad"
Dewinter (Vlaams Belang): "Ook zonder schepenen willen we gedoogsteun geven aan N-VA in de gemeenteraad"
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Philippe strooit gewoon zand in de ogen van zij die nog zouden twijfelen tussen VB en N-VA. Bij deze is die twijfel dus weg genomen. |
Citaat:
Ik zet wel de TV aan dan maar of ik ga wakker blijven als de uitslagen bekend zijn???? :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Dan zal ik toch maar gaan :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat uit het interview:
"Ik denk dat we in Antwerpen nood hebben aan echte rechtse coalitie", zegt Dewinter tijdens een debat met CD&V-lijsttrekker Kris Peeters in "Terzake". "Bart De Wever heeft te weinig kunnen realiseren. Dat is voor een stuk het gevolg van de coalitie met Open VLD en CD&V. Zij hangen als dood gewicht aan de broekspijpen van Bart De Wever. Een echte rechtse partij als de onze zou de N-VA tot volle wasdom laten komen." Kan iemand Filip De Winter eens vragen wat er juist "rechts" is aan zijn partij ? Ik heb hun verkiezingsprogramma gelezen en er staan enkel linkse thema's in. https://www.vlaamsbelang.org/wp-cont...f-internet.pdf |
Citaat:
|
Citaat:
Nog niet erg genoeg nu misschien? |
Citaat:
Citaat:
![]() De slechte grappen zijn echt de wereld nog niet uit. :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk dat er echt véél mensen zijn die het niet meer weten aan wie ze hun stem 'kwijt willen'. ![]() Het gaat een rare zaak worden de verkiezingen alsook de uitslagen. :| |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be