![]() |
Wat doen de partijen voor de grote verkiezingsdag?
Groen: beantwoordt vragen van (twijfelende) kiezers. Men gaat ervoor... als groentjes!
Sp.a: zwijgt als een graf. De partij weet zelf niet meer goed wat ze met zichzelf en de mensen nog moet aanvangen. Cd&v: niks. 't is toch in de pocket. Open VLD: niks, want vrijheid blijheid. En daarna zal men de verliezen wel tellen. NVA: elkaar voor een laatste keer opvrijen. Een partij met het motto 'van ons en voor ons'. Vlaams belang: smeken bij NVA... om een paar kusjes. |
Citaat:
Twijfelaar : Een vraagske, zijde gulle voor Erdogan of voor Gülen Groen : Voor wie zijde gij ? Twijfelaar : Voor Erdogan. Groen : Awel wij ook se. |
Wacht morgen, na de verkiezingen...
Wat doen de partijen na de grote verkiezingsdag? Allemaal met ne rooie kop groen lachen... :lol: |
ben net terug van het café. Enkel een paar blauwen en oranjen gezien.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jinnih, quit livin' on dreams ligt al gereed!
|
Eerst moddergooien en elkaar in de haren zitten. Niet te ranzig want dan haken vele mensen af. Dan tot de conclusie gekomen dat ze wel samen moeten werken dus veel tijd gerekt. Zo van "zolang ik niets doe en wacht, doe ik ook niets verkeerd."
Maar dat kan je niet volhouden want de deadline komt en je moet toch iets verkondigd hebben om mensen op jouw partij te doen stemmen. Uiteindelijk denken van; "dit zit wel goed en ik heb mijn best gedaan." Dit was meer een campagne van ik wacht tot iemand mij aanvalt en dan doe ik een korte en snelle counter. Niet echt uitdagend allemaal. Vooral BDW heeft veel gewerkt voor zijn positie te vrijwaren. Willen al die anderen wel burgemeester worden? Peeters en De Backer wachten gewoon af; vrij laf eigenlijk allemaal. Je verdedigt toch je huidige coalitie; wat een onderkruipers... |
Citaat:
|
Citaat:
Hij moet eerst dat slecht resultaat halen hé? ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis veu de gemainte he mannekes. Volgend jaar is het voor het parlement ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be