Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   VB'ers, ik kom ze precies altijd tegen, pfffff (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245545)

bembem 15 oktober 2018 16:32

VB'ers, ik kom ze precies altijd tegen, pfffff

Globaal gezien is het +- 10% in Vlaanderen wat betreft het stemgedrag; wat neerkomt op een 1 op de 10; welnu, zowel een vroegere buurvrouw als m'n huidige onderbuurman zijn VB signatuur alsook een goede 3 op 4 van m'n ex-collega's in de supermarkt waar ik werkte. Allemaal in het Antwerpse...

Best veelzeggend eigenlijk, maar wat ik me afvraag is: 'waarom moet dat überhaupt op mij vallen; ik bedoel: 'waarom niet die 9 vd 10 ipv van nét die 10% dus...' als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nu, op dit forum valt het % sowieso hoger uit vermits het politiek gericht is, maar irl verwacht ik toch dat de 'berekening' in deze anders uit zou vallen. Maw, ik ben helemaal niet opgezet met het feit dat ik willens nillens met dat soort mensen geconfronteerd word in m'n directe omgeving (terwijl ze electoraal gezien dus slechts een minderheid vormen.)

Tja, ik ben nu eenmaal links en zeker geen crypto fascist, would be racist; maar vind het cru dat ik ze precies schijn aan te trekken. Ik bedoel: ik had veel liever andere linksen in m'n nabije omgeving gehad, of tenminste geen pro VB, N-VA...

Discuss please, thanks.

Eyjafjallajökull 15 oktober 2018 16:38

Zegt de grootste raciste van het forum...

bembem 15 oktober 2018 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8831721)
Zegt de grootste raciste van het forum...

jaja

Anna List 15 oktober 2018 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831710)
Globaal gezien is het +- 10% in Vlaanderen wat betreft het stemgedrag; wat neerkomt op een 1 op de 10; welnu, zowel een vroegere buurvrouw als m'n huidige onderbuurman zijn VB signatuur alsook een goede 3 op 4 van m'n ex-collega's in de supermarkt waar ik werkte. Allemaal in het Antwerpse...

Best veelzeggend eigenlijk, maar wat ik me afvraag is: 'waarom moet dat überhaupt op mij vallen; ik bedoel: 'waarom niet die 9 vd 10 ipv van nét die 10% dus...' als jullie begrijpen wat ik bedoel.

Nu, op dit forum valt het % sowieso hoger uit vermits het politiek gericht is, maar irl verwacht ik toch dat de 'berekening' in deze anders uit zou vallen. Maw, ik ben helemaal niet opgezet met het feit dat ik willens nillens met dat soort mensen geconfronteerd word in m'n directe omgeving.

Tja, ik ben nu eenmaal links en zeker geen crypto fascist, would be racist.

Discuss please, thanks.

Irl is het % hoger.
Provincieraadscijfers voor heel Vlaanderen geven 13% voor VB

Maar wellicht is dat ook nog een onderschatting omdat deze gepeild wordt bij gemeenteraadsverkiezingen terwijl niet iedereen bij zo'n verkiezing een andere lijst gaat zoeken na die gemeentestem...en VB kwam maar op in 100 gemeenten dacht ik...

Fyi groen haalde 13,1% maar die kwamen wel in veel meer gemeenten op.

Eyjafjallajökull 15 oktober 2018 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831722)
jaja

Wanneer ga je eens iets van je leven maken eigenlijk ?

bembem 15 oktober 2018 16:42

er zullen idd een pak valse konijnen niet in de statistieken zitten, i second that

bembem 15 oktober 2018 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8831725)
Wanneer ga je eens iets van je leven maken eigenlijk ?

ik ben tevreden met m'n leven, hou uw smoel maar

Eyjafjallajökull 15 oktober 2018 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831730)
ik ben tevreden met m'n leven, hou uw smoel maar

Je beantwoordt de vraag niet.

bembem 15 oktober 2018 16:45

enfin, ik heb er misschien wel een verklaring voor (waarom ik 'ze' dus schijn aan te trekken); hogere kans namelijk om in 'volksere' kringen dergelijke specimens tegen te komen if you see what i mean....

bembem 15 oktober 2018 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8831733)
Je beantwoordt de vraag niet.

uw zever beantwoorden? dream on......

TheFourHorsemen 15 oktober 2018 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831710)

Sterk rekenwerk.

Citaat:

Nu, op dit forum valt het % sowieso hoger uit vermits het politiek gericht is, maar irl verwacht ik toch dat de 'berekening' in deze anders uit zou vallen. Maw, ik ben helemaal niet opgezet met het feit dat ik willens nillens met dat soort mensen geconfronteerd word in m'n directe omgeving (terwijl ze electoraal gezien dus slechts een minderheid vormen.)
Politiek bewuste personen stemmen dus vaker VB of hoe moet ik dit begrijpen? :-D

Citaat:

Tja, ik ben nu eenmaal links en zeker geen crypto fascist, would be racist; maar vind het cru dat ik ze precies schijn aan te trekken. Ik bedoel: ik had veel liever andere linksen in m'n nabije omgeving gehad, of tenminste geen pro VB, N-VA...

Discuss please, thanks.
Jij bent met stip één van de meest racistische personen op dit forum. Alles draait om ras bij jou.

Je kan het niet nalaten constant negatieve commentaar te geven op andere rassen en/of nationaliteiten.

bembem 15 oktober 2018 16:48

ik ben helemaal geen racist en hou nu jullie smoel!

Zucht 15 oktober 2018 16:48

OF die denken, daar is dat vervelend mens weer, laten we ze eens wat jennen door te doen of het hier vol VB-ers zit.

bembem 15 oktober 2018 16:49

sure :sleeping:

TheFourHorsemen 15 oktober 2018 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831739)
ik ben helemaal geen racist en hou nu jullie smoel!

Moet ik wat quotes van u over Italianen ofzo opzoeken?

TV-verslaafde 15 oktober 2018 16:53

Je trekt ze aan, bem. Ze zien dat jij een links smoelwerk hebt.

bembem 15 oktober 2018 16:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8831750)
Moet ik wat quotes van u over Italianen ofzo opzoeken?

doe maar

bembem 15 oktober 2018 16:57

enfin er zijn er hier die geen onderscheid kunnen maken tss iemand een vervelende kwast vinden vs. ronduit racisme; typisch ;-);-)

TheFourHorsemen 15 oktober 2018 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8831754)
doe maar

Het heeft me niet veel moeite gekost:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8776847)
het valt op dat niemand de spaghettivreter terug naar Italy wenst, typisch :roll:

Beetje hetzelfde niveau als mensen uit Zuidoost-Azië 'rijstkakkers' of iets dergelijks noemen.

bembem 15 oktober 2018 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8831763)
Het heeft me niet veel moeite gekost:

Beetje hetzelfde niveau als mensen uit Zuidoost-Azië 'rijstkakkers' of iets dergelijks noemen.

en?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be