![]() |
MIVB crëert bloccade rond brussel, Vlamingen en Walen krijgen de schijt
De MIVB, brussels transportbedrijf, is in staking.
Enorme file's rond Brussel. Gaan Vlamingen en Walen, eindelijk werk zoeken in hun eigen regio? Iedereen, hoopt het. Deze allesverterende allochtonen, consumeren geen bal in onze stad. 1)Ons werk, ons geld, ons economie, 2)wij willen werknemers die bij ons belastingen betalen en in onze winkels kopen. 3)Wij willen de overlast niet. leve de eurocraten, de brusselaars, de businesmannen, weg met de functionarissen! eigen brussels volk eerst , nondeju ! |
ah, waren die stapel groen en rooi vuilzakken op de weg een staakerspiket, ...
ik dacht al dat rammelt zo toe in erover reed, ... ;-) |
als je ziet wat daar komt werkten... terwijl de "brusselaars" hele dagen zitten te prevelen, thee drinken, kaartje leggen en domino spelen !
groen en rode vuilzakken ? |
Ik ben voorstander van een delocalisering van de overheidsinstellingen. Zeker in het voorruitzicht van een verdere defederalisering en de waarschijnlijkheid dat Vlaanderen zelfs geheel onafhankelijk wordt, kan best begonnen worden met een delocatie van Vlaamse ministeries e.d. naar Vlaanderen. Op deze wijze halen wij reeds een zeer aanzienlijk stuk werkgelegenheid naar Vlaanderen en wordt Brussel wat verkeers infrastructuur betreft aanzienlijk ontlast.
De momentele hoofdstad kan het best wat meer afgebouwd worden. Niet in de eerste plaats voor de communautaire belangen, maar in de eerste plaats dat de dagelijkse verkeersstroom naar Brussel een ramp is en steeds erger aan het worden is. |
Citaat:
ne mens mag toch ies lachen hé, ... ;-) |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind schijt toch maar een vies goedje hoor...
BAH!!!! |
Citaat:
dat is niveau 3e leerjaar, LAGER ONDERWIJS en niet LAAGER ONDERWIJS |
vlamingen, geleidt door hun grootste partij, moeten leren dat hun regio groot genoeg is.
Neem bouwgrond en zet er een bedrijf neer en ga er werken. Onze 'lebensruimte' krijgen jullie niet. Duitse nazi's hebben ook moeten vechten voor hun nieuwe 'lebenruimte'. Ge moet het verdienen 'fiere vlaming'. Brussel Bloccade: 'brusselaars eerst!' |
Als MIVB-gebruiker, vind ik dat die stakingen belachelijk zijn. Zouden ze in staking zijn voor grondige redenen, OK. Maar nee, zoals gewoonlijk in dit Kutland, zijn ze nooit tevreden. Sommige MIVB-bestuurders klagen over het feit dat ze weinig pause hebben; tja, men moet wel excuses vinden. Dat de bus-en tramchauffeurs liever hun uurrooster respecteren en hun job doen. Met de metro hebben we niet zo'n problemen van uurrooster. Gelukkig maar.
|
De Brusselse handelaars zijn razend op de MIVB 8) . Door de nieuwe staking op 24 december dreigen ze veel inkomsten met de kerstinkopen mis te lopen.
Beste Brusselse handelaars, kies nu voor een onafhankelijk Vlaanderen waar de almachtige sossen en hun vakbond het niet meer voor het zeggen hebben, of laat U gijzelen door "eigen Brusselaars eerst". De keuze is aan U! |
'k ging toch nie naar Brussel dien dag..
|
Doet me denken aan die gijzeling in dat Waals bedrijf, hoe is het daar afgelopen?
|
da was geen gijzeling, ze hadden gewoon per ongeluk de deur dichtgedaan en de sleutel stak aan de verkeerde kant ...
|
Je zou voor minder vermoeid worden en al iets vergeten, al dat harde werk dat ze daar doen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, ik was te weinig genuanceerd: ALLE Brusselaars die mee met ons vooruit willen zijn welkom in een onafhankelijk Vlaanderen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be