Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Onrust en terrorisme in Europa (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=223)
-   -   Antwerpenaar (50) riskeert vijf jaar cel voor leveren van vervalste documenten aan te (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245554)

Universalia 16 oktober 2018 04:13

Antwerpenaar (50) riskeert vijf jaar cel voor leveren van vervalste documenten aan te

Antwerpenaar (50) riskeert vijf jaar cel voor leveren van vervalste documenten aan terroristen.

Citaat:

ANTWERPEN - Het federale parket heeft maandag vijf jaar cel gevorderd voor een 50-jarige man uit Antwerpen die vervalste identiteitsdocumenten geleverd had aan terroristen in binnen- en buitenland. Eén van zijn klanten was een leidende figuur bij de terreurcel van Verviers.
Het onderzoek ging in 2016 van start met informatie van de Staatsveiligheid dat Ahmed A vervalste identiteitsdocumenten aan Syriëstrijders leverde.

Een echte Antwerpenaar Ahmed A.

En dat zal geen alleenstaand geval zijn denk ik iemand die op die vervalste documenten aan terroristen weet te 'leveren'. :roll:

Universalia 16 oktober 2018 05:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8832271)
Antwerpenaar (50) riskeert vijf jaar cel voor leveren van vervalste documenten aan terroristen.

Het onderzoek ging in 2016 van start met informatie van de Staatsveiligheid dat Ahmed A vervalste identiteitsdocumenten aan Syriëstrijders leverde.

En dat zal geen alleenstaand geval zijn denk ik iemand die op die vervalste documenten aan terroristen weet te 'leveren'. :roll:

Correctie:

En dat zal geen alleenstaand geval zijn denk ik iemand die op die manier vervalste documenten aan terroristen weet te 'leveren'.

De schoofzak 16 oktober 2018 10:50

Vind ik 5 jaar toch wel te weinig.

Valse documenten zijn maatschappij-ontwrichtend.
Dat is niet zomaar iets lijk een diefstal, dat is georganiseerd.

Universalia 16 oktober 2018 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8832592)

Ik vind dat ook weinig voor identiteitsdiefstal met het oog op de gegevens dan nog door te spelen aan terroristen. :?

Zipper 16 oktober 2018 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 8832592)

dat is nu eenmaal het voordeel als je Ahmed, Rachid, Hassan of Mohammed heet, in dit land.

Gerard R. 16 oktober 2018 13:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8832615)
Ik vind dat ook weinig voor identiteitsdiefstal met het oog op de gegevens dan nog door te spelen aan terroristen. :?

Het is inderdaad wenselijk in Europa alles dat terreur tegen kan gaan voluit te pushen. Bevecht het, voer er oorlog tegen. Wellicht verstaat de terrorist en zijn/haar ellende dit. Straffen mogen best draconisch zijn in dezen.

TheFourHorsemen 16 oktober 2018 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8832271)

De A staat wellicht voor 'Antwerpenaar'.

Universalia 16 oktober 2018 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheFourHorsemen (Bericht 8832730)
De A staat wellicht voor 'Antwerpenaar'.

Sukkelaar 3 november 2018 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gerard R. (Bericht 8832723)
Het is inderdaad wenselijk in Europa alles dat terreur tegen kan gaan voluit te pushen. Bevecht het, voer er oorlog tegen. Wellicht verstaat de terrorist en zijn/haar ellende dit. Straffen mogen best draconisch zijn in dezen.

2

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be