![]() |
welke coalitie wordt er in Antwerpen gevormd?
plaats hier uw gok :
mijn gok : N-VA-Groen (eventueel toch nog aangevuld met een liberaal of tsjeef) |
een zweedse burgeroorlog met hevige turks marokkaanse bombardementen
|
Citaat:
![]() Anna, denk aan mijn tikker! |
De huidige coalitie doet verder gok ik. Maar De Wever wil kunnen zeggen dat Groen niet wil samenwerken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Met groen krijg je oppositievoering binnen de meerderheid op punten als woning, veiligheid en mobiliteit denk ik. Gaat niet lukken. Hij zal het moeten proberen met de huidige coalitie. De tsjeven hebben m.i. de zaak weer eens verbrod maar ze beseffen het waarschijnlijk zelf niet eens. |
Citaat:
|
De Wever moet proberen om Van Besien en Beels uiteen te spelen.
|
Dan zal hij wat GHB in djinni haar yoghurt moeten draaien en Tom Meeuws een lucratief postje beloven en de sossen aan boord halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
N-VA/VLD/SPa
|
Als met Beels te klappen viel zou ze nu geen ex politie commissaris zijn.
Gelieve ook te noteren wat zij aan misdaadbestrijding presteerde in haar functie... Niks, nada, nougatbollen... Ze liet wel een hoop ongenoegen achter bij reeds overbevraagde politiemensen en een slagveld aan persoonlijke afrekeningen van haar kant. Luister eens naar de agenten ter plaatse. Voor u deze persoon ophemelt. Velen vinden haar extremely fuckable (hun term, niet de mijne), blijkbaar is dat voor sommigen een reden om haar andere capaciteiten aan te meten... Niet bij mij dus. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs de Joris hierboven had het over haar nougabollen! |
Citaat:
|
De huidige coalitie.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be