![]() |
Eén Belg op de vijf leeft in armoede
Citaat:
Verdomme, mijn jongste zoon is één van die Belgen. Zijn 58 jarige vader werkt niet ( op rust ) Zijn 25 jarige broer werkt niet ( arbeidsinvalide ) De 45 jarige vriendin van zijn vader werkt niet ( renteniert ) Zijn schoonzuster werkt niet ( heeft een dotatie uit familievermogen ) Hij is dus de enige arme sukkelaar die nog werkt voor zijn kost. Hij leeft dus in een gezin met een lage arbeidsintensiteit. En als 21 jarige heeft hij geen € 28.708 netto per jaar, terwijl hij wel in een gezin met 5 volwassenen leeft. |
Wanneer men de situatie in België bekijkt dan ziet men dat de armoede zich vooral in WalloBrux concentreert.
|
Eén Belg op de vijf leeft in armoede
En dat zal spijtig genoeg nog in stijgende lijn gaan. |
jos gijsels zij gebit ook
|
Citaat:
|
Citaat:
|
allemaal de schuld van de asociale koude N-VA !!!
![]() |
Citaat:
Ga eens naar Benidorm en vandaar naar Marbella en vertel ons eens wat u zoal kon opmerken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Maar goed als u zelf niet ziet dat er een verschil is tussen Ronse en Brasschaat of tussen Woluwe en Molenbeek mij niet gelaten. Van alle landen zijn er zulke mappen.....welk wil je zien de VS ? Allemaal de schuld van de NVA ook daar Bijlage 109586 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vlaanderen deed het al beter al lang van voor er sprake was van NVA. Misschien hebben we die voorsprong nog wel te danken aan de sossen:-) |
Citaat:
En nog even dit : ik denk dat iedere rijke Vlaming ook graag en goed een woordje Frans praat. Of dat ook het geval is bij iedere Franstalige rijke betwijfel ik sterk;-) |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Om U te plezieren gaan we eens kijken in Italië Bijlage 109587 |
Citaat:
Gebaseerd op inkomen ? Op het kunnen kopen van x-broden ? Enz... Kans is groot dat een arme in de ardennen wel een woning kan kopen en een niet-arme in vlaanderen dat niet kan. Wie is dan in feite arm ? |
Citaat:
|
Hoeveel mensen lopen gevaar in armoede te geraken ?
Meer 'Vlaamse' kinderen groeien in armoede op Risico op armoede of sociale uitsluiting Het gegeven 'Eén Belg op vijf leeft in armoede' is niet echt nieuw want dat is al wel enkele jaren aan de gang. :roll: |
Enkele opmerkingen:
1/ Wat is armoede? 2/ Armoede wordt massaal geïmporteerd met de tienduizenden asielzoekers die ieder jaar ons land binnenkomen en waarvan het grootste deel geen competenties heeft. 3/ Armoede wordt gesubsidieerd een aangemoedigd door allerhande premies, kindergeld, ... op zo'n manier dat het soms zelfs voordeliger is te genieten van uw statuut met allerhande premies, kortingen en voordelen dan te gaan werken. 4/ In deze cijfers wordt zwart werk en fraude niet mee geteld. Zo zal de drugsdealer die 20 0000 Euro netto per maand verdient, geregistreerd worden als "levend in armoede" in de statistieken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be