![]() |
België terug naar af, een ontwikkelingsland ...?
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...-out~a10638c5/
Daar hebben we nu echt geen minister en een volledig cabinet voor nodig. En maar vechten voor die sjerp, ondertussen zitten we in de zomer zonder water en in de winter zonder stroom. We worden dus echt terug een ontwikkelingsland onder dit bewind van zelverheerlijking dat dan nog eens veel te duur is. Op alles wat we echt nodig hebben heffen ze BTW en hoge taksen en dan nog maken ze er een puinhoop van. |
Citaat:
Geef ons nog wat gevechtsvliegtuigen om ons te verdedigen tegen stroompanne. Nutsvoorzieningen dienen niet in privaathanden te zitten. |
Citaat:
Citaat:
Ze mogen hun stoombootje (van de Sint?) houden we trekken onze plan wel. |
Energieboot "Tommelein",hopelijk aangedreven op zware fuel,zo met een paar forse lage schoorstenen er op, kan inderdaad niet snel genoeg aanmeren in ,bij voorkeur,Oostende haven....:twisted:
|
Citaat:
|
Stap voor stap.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook ik doe het maar ik ben fan van 'The Donald' die doet dat ook. Zou dat een slimme zet zijn want op de lange duur weet niemand het meer? 8O Op forum dezes is het algemeen geweten dat mijn kort bochtenwerk soms prachtig is. :-D |
Citaat:
Dat dit om problemen vragen is wist hij net zo goed als wij. Hij ging nadien lekker bij de EU wat op vet betaald vervroegd pensioen want meer doet hij daar niet en wij zitten met de gebakken peren. |
Citaat:
|
Citaat:
Dit productieve landje zou een voorbeeld kunnen zijn maar het wordt leeg gemolken door een onbekwame overheid die enkel schaamteloos aan zichzelf denkt. |
Oh Kaya Bey Oh Kaya Bey
Oh, Kaya Bey Oh, Kaya Bey Wat zijn Uw torens wonderschoon Ik heb je laatst aan de kust zien staan Toen zaten er nog geen kaarsjes aan Oh, Kaya Bey Oh, Kaya Bey Wat zijn je torens wonderschoon ![]() |
Citaat:
Niet nodig om te ontkennen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is weer naar de knoppen voor de arme kindjes van Karachi, alle gekende luxe wordt hen ontnomen, door Belgique.
![]() |
De dag dat de eerste KiloWattUur "geleverd" wordt door zo een ontwikkelingslandconstructie is de dag dat meer dan 2 decennia "energiebeleid" van opeenvolgende regeringen in scherven op^de grond zal liggen...
Na enkele weken dienst zal tevens iedere "beperking van CO2-uitstoot,zogezegd bekomen door de massale ontplooiiing van de zonnemolens en windpanelen het laatste decennium weer weggecompenseerd zijn.... Het is allemaal de schuld van ons,gewone burgers,natuurlijk,moeten we maar geen electriciteit verbruiken jandorie....:evil: |
Had Vlaanderen niet al die miljarden aan Wallonië moeten geven dan hadden we Vlaanderen vol kunnen zetten met kerncentrales of windmolens en zonnepanelen... Dat wordt nogal dikwijls eens vergeten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be