![]() |
De snelste veganistische gerechten
Wat jammer dat ik pas kort geleden ontdekte dat ik rijstkliekjes kan versnijden in repen van veganburger-dikte en op een hoog vuur goudbruin kan bakken in de pan. Een lekkernij. Ze kunnen trouwens samen met een veganburger de pan in. Dat is dan een supersnelle en lekkere maaltijd. Ik kook dus rijst voor drie dagen en snij twee dagen rijst-repen van de rijstkliekjes.
10' Minimaal keukenwerk.... |
Citaat:
|
Bedankt voor de snelle reactie. Je had de snelheid kunnen opdrijven door ze achterwege te laten.
|
Gebraden rijstplakjes zijn zodanig lekker en geschikt voor iedereen dat ik mijn ontdekking geheel onbaatzuchtig wou delen met iedereen, dierlijke producten verbruikers of niet.
Ook kunnen zelfs dierlijke producten verbruikers soms wel eens hun voordeel doen met een supersnel veganistisch gerecht, wanneer er niet direct onderdelen van een gedood dier of daarvan afgeleide producten of producten van dierenexploitatie voorhanden zijn. |
9h30 soya -bifidus yoghurt 500g
13h30 soya-bifidus yogurt 500g En zo drie keer per dag. Ik beschouw dat als een lekkernij... 80Kcal/100gram en een ideale samenstelling: Per 100g 10g koolhydraten en 4g proteïne Keukentijd: 0 minuten. |
Patatten schillen en versnijden voor verse frieten 15'
Frituren: 15' Intussen witloofsla maken. Dat is op de grens van 30' keukentijd. Of erover... |
Kikkererwten of bonen pureren.
Als je blik toelaat. |
Hoeveel draden ga je nog opstarten met je gezwets over veganisme?
|
![]() |
K&K? Als er al geen slot op moet vanwege flooding, welteverstaan…
|
Hop, terug naar uw K&K draad: https://forum.politics.be/showthread.php?t=131677
|
Citaat:
Ik gebruik die in aardappelpuree maar nooit op zichzelf. Vroeger maakte ik daar ook spreads mee. Dat doe ik nu ook niet meer, zelf spreads maken. Ik had zo een drietal verschillende spreads, oa met paprika en met mais. (gemixt, met gemalen noten). |
Soja imiteert oestrogeen en is slecht voor mannen.
Bovendien ben ik persoonlijk héél intolerant voor soja. |
Citaat:
fyto-oestrogeen is niet bewezen zelfde effect te hebben. Integendeel, het zou zelf oestrogeen kunnen tegenwerken. |
Citaat:
https://www.webmd.com/vitamins/ai/in...ntmono-975/soy Hier vind je al het medisch gebruik van soja en dat is veel , voor en nadelen en gevaren, en dat zijn weinig (bewezen) nadelen en gevaren. |
Sla.
|
Koud buffet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be