![]() |
In welke supermarkt doe je inkopen?
Zeg het eens.
Ik ben door de jaren wel wat veranderd om momenteel naar de Aldi te gaan. Mijn man heeft ook even z'n gierige fase, wil terug wat sparen, en die prijzen zijn gewoon onweerstaanbaar. Je hebt een volle kar voor 50€ volgens mij. (Moet wel vlees bij een halal winkel halen) |
Wel ik had in een vroeger draadje gepost dat ik supermarkten ging boycotten, alleen is dat eigenlijk niet te doen vermits er altijd wel productjes zijn die onoverkomelijk blijken -zelfs met de meeste wil ter wereld niet te missen; in mijn geval is dat lactosevrije melk vd aldi (ja ik kan -én wil- dat echt niet missen, zo lekker... en vermits ik dagelijks van m'n koffie met melk wil genieten kan ik dus niet anders dan naar de aldi gaan...
daarnaast is het gewoon zo dat ik graag in de winkels rondloop, ja ook supermarkten... ik geniet daar echt van, en hou ook van folders uitpluizen & prijzen vergelijken.... lol XD ik ga ook geregeld naar Tanger Markt voor groenten & fruit +een XL pak eieren v 30 stuks :-):-), alsook om de zoveel maanden een mega zak rijst v 20kg je zal het wss niet/amper geloven maar ik spendeer zo'n 40€ per week aan de boodschappen -wc-papier, huisvuilzakken enz. inbegrepen- de trick zit 'em erin van per 'staple' te shoppen wat in mijn geval neerkomt op het splitsen vd soorten inkopen i.e. in het begin vd 'nieuwe maand' rap om de berg wc-papier, keukenpapier & melk gaan, om vervolgens gerust te zijn ivm de kleinere boodschapjes die ik dan gemiddeld zo 1 ?* 2 keer in de week doe muv een grote inkoop bij Tanger Markt en af & toe de Sun Wah :-):-):-) |
Terencio hier, Terencio daar, Terencio overal. Waar de meisjes zijn. Aan de kassa.
|
(het heeft me jaren gekost om m'n huidig systeem te perfectioneren...) vroeger was ik helemaal niet georganiseerd en ging ik dan ook zonder doel om de 2 ?* 3 dagen inkopen doen; dat kwam dan neer op een 600€ per maand vr de boodschappen alleen al(!!) als ik erop terugblik heb ik toch wel spijt van niet eerder tot het verstand gekomen te zijn.... nu doe ik naargelang de maand het met 160 ?* 200€urokes XD LOL
|
het voordeel: je shopt gerichter, eet doorgaans gezonder, gooit minder weg, én zet een mooi centje opzij, hehe :-);-):-)
|
Ik ga naar de grootstad een keer in de week 50€ besteden, daarnaast heb ik lokaal haast niets meer nodig.
|
oulala :-):-)
|
Citaat:
https://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=8488 |
Citaat:
On topic: voor lekkerbekken uit de rand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jongens toch 200 per maand om te eten, hoe kan je dan zo dik staan.:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Colruyt. Uitstekend huismerk (Boni) en met voorsprong de beste groenten- en fruitafdeling.
Fijn personeel ook. En minder marginalen en pensionado's onder het cliënteel dan bij de rest. |
Citaat:
Bijzonder vriendelijk en capabel personeel. Geen zure dames die zitten af te tellen tot hun pensioen achter de kassa. Dankzij de roterende diensten bij Colruyt: ik zie een verkoopster die de kassas doet ook regelmatig in de slagerij werken of rekken vullen. Ik kan mij inbeelden dat dit een enorme plus is tov carrefourkassamadammenvan58jaar. En zeer vers fruit en groenten. Alleen minder aziatische producten. Daarvoor gaan we naar de aziatische supermarkt in Maastricht (Mosae Forum). |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be