![]() |
Schauvlieghe betrokken in oliezwendel?
https://www.demorgen.be/binnenland/g...rijf-b74e288c/
oei oei. Eerst de sossen en nu die van het moedige midden? Minister boompke kap in de problemen? |
Citaat:
|
Zoals ik al eerder wist te schrijven zullen er nog véél lijken uit kasten en muren gaan vallen als men bepaalde zaken tot op het bot gaat onderzoeken. :-o
In bepaalde gevallen kan het natuurlijk best zijn dat men er ruchtbaarheid aan geeft, om op die manier, bepaalde mensen te 'kraken'? Een onderzoek is bij deze op zijn plaats? |
Citaat:
duidelijk een zaak met een reukje aan. |
Citaat:
Je zou haast aan doofpotten durven denken als er ook maar iets van waar zou zijn van de zaak. |
Citaat:
Indien dit verhaal waar is, blijkt mijn vrees gegrond. In politieke kringen is echt het onmogelijke mogelijk...hoe kan dergelijk sujet het schoppen tot minister en zo lang aan de macht blijven..? Wetende dat ze noch van milieu, noch van politiek enige kaas gegeten heeft en eigenlijk alleen maar tot haar volle recht kan komen met een nest jongeren aan de haard.... |
zit ze diep in de shit? |
Het is gewoon KI. Kwestie van ervaring.
|
Citaat:
|
Ik verwijs naar het onderschrift van Koe de Poing: "Joke Schauvliege verdient een paar kletsen op de blote poep, en niet uit wellust."
|
Ze wast haar handen in on...ruwe olie.
|
Citaat:
Weer maar eens verkeerd gedacht, begint een slechte gewoonte te worden bij mij. :? |
Ze doet een De Wintertje. Als West Vlaming de Antwerpenaren een beetje vergiftigen. :rofl:
De Winter met zijn taalgebruik, Schauvlieghe met olieafval dat zelfs ongezonder verbrandt dan bunker C. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar we van af moeten is de directe koppeling verkiezingen en mandaten. Om verkozen te geraken moet je populair zijn, moet je pintjes kunnen drinken, moet je de mensen naar hun mond kunnen praten....zeker op lokaal niveau, en in Belgie is lokaal koning. Zo krijgen we allerhande incompetente figuren op belangrijke posten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be