![]() |
Het SP.A - Groen kartel in Vilvoorde.
Geen schepenpostje voor Groen! omdat het nog maar groentjes zijn, zei Bonte.
Groen "wij gaan niet voor de postjes maar voor het project" is boos en gaat naar de oppositie. Blijkbaar was Bonte vooraf vergeten te zeggen tegen Groen dat hij alleen aan ervaren raadsleden een postje zou geven. Mooi toch die kartels. https://www.hln.be/regio/vilvoorde/h...l-op~a1915b69/ Citaat:
|
Ik begrijp eigenlijk dat niet, het 'postjes-verwijt'.
Een partij die niet voor postjes gaat en dus niet wil meebesturen, pleegt m.i. gewoon kiezersbedrog. Men stemt toch op een partij in de hoop dat die deel uitmaakt van het beleid en dingen gaat veranderen? |
Citaat:
Citaat:
Het is zodanig erg bij sommigen dat ze zich gewoon niet kunnen voorstellen dat ze daarop ook maar enige toegeving zouden doen. Dat verklaart ook hun fanatisme in Antwerpen t.a.v. het voorstel tot toenadering vanwege N-VA. In feite is het een soort hubris over zichzelf. Ze beschouwen zich als de meest zuiveren, de "beteren". Let wel, types met dergelijke houding komen ook wel eens in andere partijen voor. Maar bij Groen is het een heel eind verder. |
Update : OVLD heeft het bestuursakkoord even op ijs gelegd. Voorlopig dus geen meerderheid meer.
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...meer~a15e0cf6/ Citaat:
|
Ok, de groenen hebben zo'n air over zich dat het postje zogezegd hen niet interesseert.
Het is zo moeilijk om toe te geven voor hen (en voor veel anderen): het is hetgeen je op dat postje kunt doen, dat belangrijk is. Verder vind ik het tof van de vld dat ze die dictator in wording even duidelijk maken dat het niet is omdat hij vaak op de vrt opgevoerd wordt, dat hij zich zomaar alles kan permitteren. Zijn kiezerssucces heeft al een ferme deuk. Goed zo. |
Heerlijk! (wat er in Vilvoorde gebeurt)
Of hoe Bonte er in slaagt om de enkele successen van SPa ook maar weer tot uitwerpselen te toveren. |
Leedvermaak is geen goede eigenschap, maar ik kan er niet aan doen mij bij dit nieuws vrolijk te voelen.
|
Citaat:
Ja, Groen heeft zijn etatistische tot extreem linkse reflexen, maar de SPa kan het niet laten een totaal misplaatst anachronisme te zijn. Bonte bewijst wat de kern van de SPa is: lomp, arrogant, zwanger aan gebrek aan zelfkennis en niet mee met zijn tijd. Hans is een worst. |
Citaat:
|
Linkiewinkies onder elkaar: weinig verdraagzaamheid.
|
Met wat sjans vliegt Hans nu zelf buiten. :lol:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en Bonte vist achter het net. |
U ziet, er is altijd hoop
|
Citaat:
Vilvoorde krijgt misschien nu een... bonte coalitie van Blauw Groen Geel. Ik laat mezelf wel uit. :-) |
Citaat:
De Nijntje Coalitie ![]() |
Zeer domme zet van Bonte. Het is geen geheim dat de plaatselijke Open VLD-voorman De Ro een relatie heeft met medeparlementslid Meuleman van Groen. Je vindt bij Open VLD geen vuriger voorstander voor een samenwerking met Groen.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be