![]() |
Manchester City
Het mag toch wel gezegd worden dat City veel beter draait met De Bruyne in de ploeg. Tijdens zijn afwezigheid draaide het toch maar vierkant. Gisteren wel een 0-3 overwinning op Sjachtor Donetsk. Niet echt een top-ploeg maar ook wel best lastig.
|
City - Huddersfield: 6-1
Wolverhampton - City: 1-1 City - Newcastle: 2-1 City - Fulham: 3-0 City - Lyon: 1-2 Cardiff - City: 0-5 Oxford - City:0-3 City - Brighton: 2-0 Hoffenheim-City: 1-2 Liverpool - City: 0-0 City - Burnley; 5-0 8W - 2D - 1L 30 goals voor 6 tegen in de wedstrijden zonder Debruyne.(Ik reken Burnley ook mee want daar stond het al 3-0 toen hij inviel). Hoe je dan kan zeggen dat het toen vierkant draaide is mij een raadsel. Omdat ze eens verloren hebben van Lyon door 2 counters of zo? |
Citaat:
|
Lol 5-0 na 18 minuten.
|
Uiteindelijk 8-0.
De Bouine was weer outstanding. |
Chelsea op hun cohones.
Hazard en Courtois hadden beter bij Chelsea gebleven. |
Citaat:
Staat niet in mijn top 5 van beste keepers. |
Citaat:
Voor de rest is hij een topkeeper. Hij had echter nooit naar Real mogen gaan. Navas is een icoon van de toptijd van Real. Hij gaat dat altijd naar zijn kop krijgen. |
Die ‘away’ uitrusting van Man C. trekt toch op niks. Precies alsof ze met roze grootmoederonderbroeken spelen.
|
En dan maakt KDB een goal!
|
Kevin De Bruyne evenaart assistrecord van Henry en maakt een wereldgoal.
|
Ziet er goed uit voor ManC.
Real Madrid was minder gisteren. Een geluk dat ze Courtois en Benzema hebben. |
PSG was drie klassen beter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lol, sjeik Mansour betaalt reis Manchester fans naar finale.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210518_95626596 Citaat:
|
Kevin De Bruyne zit aan her kanon recentelijk. Nu ook weer een goal.
En Atletico is toch echt een shitploeg. Zoveel geld en dan gewoon dubbele haag voor de goal. |
Atletico is toch echt een schijtploeg.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be