Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Na bombrieven voor Obama’s, Clintons en CNN (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245698)

Universalia 25 oktober 2018 08:13

Na bombrieven voor Obama’s, Clintons en CNN

Citaat:

Bij zowel de vroegere Amerikaanse president Barack Obama als bij de voormalige presidentskandidate Hillary Clinton zijn woensdag bompakketten aangetroffen.
Een nieuwe rage, de bombrief?

Ik denk dat het wel eens uit de hoek van Hillary Clinton zelf zou kunnen komen want die zal alle registers open trekken bij volgende 'verkiezingen'. :roll:

DucDEnghien 25 oktober 2018 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8840943)

Ik denk dat het wel eens uit de hoek van Hillary Clinton zelf zou kunnen komen want die zal alle registers open trekken bij volgende 'verkiezingen'. :roll:

Wat u denkt interesseert ons niet. We willen bewijzen, dat volstaat.

Indomitable 25 oktober 2018 08:30

Citaat:

Skobelev 25 oktober 2018 08:35

Jammer dat het bij Soros niet gelukt is. :-(

Hoomer 25 oktober 2018 08:48

Citaat:

Hoe dom is dat een bombrief sturen naar iemand die zelf zijn post niet opent, je kan die bombrief toch beter naar Hillary mailen. Wasdanu. ;-)

Anna List 25 oktober 2018 08:49

Bjorn Soenens moet nog wat meer polariseren, hij oogst wat hij zaait. en met hem de gehele linkselende media.

Universalia 25 oktober 2018 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8840950)

Ik ben niet bij machte om een onderzoek in te stellen.

Maar laten we wachten op de bewijzen zo is dat.

Viel dat op misschien dat ik niet echt fan ben van die Hillary? :lol:

Universalia 25 oktober 2018 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8840980)
Hoe dom is dat een bombrief sturen naar iemand die zelf zijn post niet opent, je kan die bombrief toch beter naar Hillary mailen. Wasdanu. ;-)

Een mailbom. Maar dat is meer pestgedrag en haar pc volladen met rommel tot die het niet meer kan verwerken.

Ze zijn géén van alle afgegaan de bombrieven dus is het misschien gewoon maar 'bangmakerij' geweest. :|

Anna List 25 oktober 2018 08:59

Citaat:

NEW YORK – In de VS zijn bompakketten verstuurd naar onder meer George Soros, de Clintons en de Obama’s. Ook nieuwszender CNN kreeg een brief met explosieve lading toegestuurd. De afzender lijkt Democraten en nieuwsmedia te viseren, maar Bjorn Soenens heeft voorlopig geen verdacht pakket mogen ontvangen.

Een bombrief lijkt erg goed op een gewone brief en raak je dus even makkelijk kwijt, verdedigt BPost zich.
“Ik heb naar de ombudsdienst van BPost gebeld om te vragen of er een pakket met explosieve lading onderweg was, maar daar kwamen ze volledig uit de lucht gevallen”, bevestigt de VRT-correspondent. “Ook op de track and trace vind ik niets terug. Nochtans laat ik me ook wel eens kritisch uit over president Trump. Ik begrijp er niets van.”

BPost doet er intussen alles aan om het ongemak op te lossen. “Wij zijn de grootste pakjesbezorger van het land, het is dus onvermijdelijk dat er af en toe eens een bompakketje in een depot blijft liggen”, aldus BPost-woordvoerder Barbara Van Speybroeck. “We hebben DOVO gecontacteerd, en zodra de ontmijningsdienst het pakket van meneer Soenens heeft teruggevonden, zullen we het opsturen naar Amerika.”

- De Raaskalderij -

Skobelev 25 oktober 2018 09:12

8O

'k Hoop dat mijn pakje dat ik straks moet gaan halen ECHT wel mijn bestelde winterajuinen en lookbollen zijn...

Universalia 25 oktober 2018 09:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8841013)
8O

'k Hoop dat mijn pakje dat ik straks moet gaan halen ECHT wel mijn bestelde winterajuinen en lookbollen zijn...

In sommige gevallen klinkt het woord 'bollen' al verschrikkelijk fout.

Dus het zal opletten geblazen zijn.

Laten we het houden op dar de éne bol de andere niet is. :|

Hoomer 25 oktober 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8840981)
Bjorn Soenens moet nog wat meer polariseren, hij oogst wat hij zaait. en met hem de gehele linkselende media.

BPost raakt bompakket voor Bjorn Soenens kwijt
Gepost op 25 oktober 2018 door Jan-Pieter De Leugheneire | 1 reactie
NEW YORK – In de VS zijn bompakketten verstuurd naar onder meer George Soros, de Clintons en de Obama’s. Ook nieuwszender CNN kreeg een brief met explosieve lading toegestuurd. De afzender lijkt Democraten en nieuwsmedia te viseren, maar Bjorn Soenens heeft voorlopig geen verdacht pakket mogen ontvangen.

Een bombrief lijkt erg goed op een gewone brief en raak je dus even makkelijk kwijt, verdedigt BPost zich.
“Ik heb naar de ombudsdienst van BPost gebeld om te vragen of er een pakket met explosieve lading onderweg was, maar daar kwamen ze volledig uit de lucht gevallen”, bevestigt de VRT-correspondent. “Ook op de track and trace vind ik niets terug. Nochtans laat ik me ook wel eens kritisch uit over president Trump. Ik begrijp er niets van.”

BPost doet er intussen alles aan om het ongemak op te lossen. “Wij zijn de grootste pakjesbezorger van het land, het is dus onvermijdelijk dat er af en toe eens een bompakketje in een depot blijft liggen”, aldus BPost-woordvoerder Barbara Van Speybroeck. “We hebben DOVO gecontacteerd, en zodra de ontmijningsdienst het pakket van meneer Soenens heeft teruggevonden, zullen we het opsturen naar Amerika.”

Bron: https://www.raaskalderij.be/2018/10/...soenens-kwijt/

Elio di Supo 25 oktober 2018 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8840981)

In Amerika weten ze wsl niet eens wie in godsnaam Bjorn Soenens is.

Anna List 25 oktober 2018 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8841143)
In Amerika weten ze wsl niet eens wie in godsnaam Bjorn Soenens is.

en terecht!

Vette Pois(s)on 25 oktober 2018 11:18

Bjorn Soenens is een machtig figuur.

Zonder zijn duiding liepen we verloren.

eno2 25 oktober 2018 12:26

Citaat:

:roll::roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DucDEnghien (Bericht 8840950)

:thumbsup:

Hoomer 25 oktober 2018 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8840989)
Ik ben niet bij machte om een onderzoek in te stellen.

Maar laten we wachten op de bewijzen zo is dat.

Viel dat op misschien dat ik niet echt fan ben van die Hillary? :lol:

Ach de groten pussy held Robert De Niro heeft ook een pakje gekregen. Die zijn filmen zijn niets meer sinds we weten dat die eigenlijk een soyboyke is.

https://twitter.com/Breaking911/stat...37202807754754

Tavek 25 oktober 2018 14:30

De MAGAbomber aan het werk

Universalia 25 oktober 2018 19:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8841331)
Ach de groten pussy held Robert De Niro heeft ook een pakje gekregen. Die zijn filmen zijn niets meer sinds we weten dat die eigenlijk een soyboyke is.

https://twitter.com/Breaking911/stat...37202807754754

Ik ga geen uitlatingen doen over de man zijn acteerprestaties maar mocht ik in zijn positie geweest zijn, zou ik ongeacht of ik nu fan van iemand was of er ook niet van was (politici), mijn mening daar over niet zomaar lukraak de wereld in te sturen. :roll:

Een Amerikaanse oudere dame had het volgens mij bij het rechte eind toen ze zei: komt uit de democraten hun eigen hoek anders waren ze wel ontploft geweest die bombrieven. :-D

Libro 25 oktober 2018 19:15

Het bizarre is, dat de postzegels op de enveloppen niet afgestempeld waren.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be