IJsboer |
25 oktober 2018 12:03 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List
(Bericht 8841157)
stel dat je als +-65 jarige droomt van 14jarige kinderen.
dan zou ik het maar billijk vinden dat je wakker wordt met twee kloten minder.
:cheer: anesthesie! :cheer:
knipknip!
|
Even advocaat van de duivel spelen. Ik DURF mij afvragen of de (begrijpelijke) haat en afschuw naar pedofielen niet de veiligheid van kinderen in het gedrang brengt... Ik klink nu heel controversieel, maar ik kan me voorstellen dat pedofielen niet van de daken gaan schreeuwen dat ze seksueel kicken op kinderen, laat staan het vermelden bij een arts, pychiater of therapeut... die mischien zelf mama of papa zijn.. We moeten durven toegeven dat deze mensen ziek zijn. Een stoornis hebben, en als ze dit zelf inzien en daar mee naar buiten komen kunnen ze gerichte therapie krijgen of weggestoken worden ipv ze als schaduw in de bosjes van de speeltuin op onze kinderen laten gluren en het laten escaleren.
Ik denk hier in eerste plaats aan de kinderen zelf, zijn zij niet veiliger als we er meer aandacht aan geven? Hoe meer iets taboe is, hoe minder het aangepakt wordt en achter de schermen gebeurt. Er bestaan nergens cijfers over pedofielie of kindermisbruik omdat het zo taboe is. En met taboe heb ik het niet over de pedofiel maar over de slachtoffers. De slachtoffers komen niet naar buiten dat ze misbruikt worden... Omdat het kinderen zijn en kinderen communiceren op een andere manier.
Eigenlijk past dit in heel het plaatje van politieke correctheid. Je mag het niet zeggen dus het komt meer voor dan je denkt...
|