![]() |
Koffie Annan Beschuldigd van strafbare feiten
Koffie Annan wordt beschuldigd van strafbare feiten.
<H1> Citaat:
Citaat:
|
Weet iemand om welke feiten het gaat?
|
Liegen over WMD's? Massamoord?
__________________________________ Een Amerikaanse nederlaag in Irak zal in elk geval veel frustraties wegnemen in de moslim-wereld. Zou dat misschien het plan zijn? De Openbaringen van Flippend Rund, 319 |
Of misschien is het wel iets heel heel ondeugend, met sigaren en volslanke internen :-)
______________________ Hoeveel Imams hebben al aan uw deur gebeld met de Koran onder hun arm? De Openbaringen van Flippend Rund, 320 |
Citaat:
't Is niet dat hij zelf "strafbare feiten" zou hebben gepleegd, (nu ja, wat is de defenitie daarvan?) maar de hand boven het hoofd zou hebben gehouden van personen die bepaalde feiten zouden hebben gepleegd. Er werden twee punten aangehaald. Ten eerste het buiten vervolging stellen van Lubbers, die was aangeklaagd voor ongewenste intimiteiten. De naam van de tweede persoon die hij zou beschermd hebben, ben ik vergeten.De feiten ken ik niet. Ik tunede in op het Nos- journaal van deze middag, toen het erover ging, maar was te laat om te horen om welke feiten het juist ging. |
Citaat:
(het zal voor de slinkies voorwaar een pijnlijke zaak zijn. Alhoewel, waar maakt een slinkie zich in feite wél druk om?) Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() Maar vermoedelijk weet U het zelf ook niet, want het gaat hier niet om de uitvoering van gestemde resoluties maar om de vele schandalen waarmee Annan te maken heeft gehad. Dat Chipie al lang geen vertrouwen meer heeft in Annan (en de VN) dat is niet zo erg voor hem... maar de titel van het door mij gepost artikel luidt: [size=4]VN-personeel is vertrouwen in Annan kwijt...[/size] En omdat U het wellicht is ontgaan is, plak ik hier nogmaals één van de aangehaalde schandalen: <<... [size=4]de miljarden die Saddam Hussein roofde tijdens het olie-voor-voedsel-programma van de Verenigde Naties[/size]>> |
Jij wil gewoon een VN die ingrijpt zoals de VS nu ingrijpt in Irak. Zie je niet hoe gevaarlijk zo'n ding zou zijn?
-- De Openbaringen van Flippend Rund, 666 |
Citaat:
|
Citaat:
Ziet U niet hoe lam en tam die organisatie is?... Ontkent U die schandalen of wilt U ze niet zien?... Ontkent U dat er slechts 5 permanente leden zijn met VETORECHT en dat er van die 5 er dan nog 2 zijn die zelf de mensenrechten niet naleven? Welk heil kan een normaal mens verwachten van een organisatie, die als wereldpolitieman zou moeten optreden, als één lid (zelf niet in het minste democratisch en zelf de mensenrechten negerend) alles kan blokkeren... Tja, wat zin het het in feite allemaal?... |
Citaat:
Misschien wordt de VN ooit eens ontbonden zoals haar voorganger, en komt er nadien weer een beter model. Hopelijk zonder maffia-praktijken zoals veto-rechten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bon, blijkbaar weet weer niemand waarover het gaat en is hier weer een non-topic geopend. En maar blijven gokken en insinueren.
|
Zoals ze in Zuid-Afrika zeggen :
"je kan die kaffer uit die bos haal, maar die bos nie uit die kaffer" |
Annan Geeft Seksuele Misdrijven Toe
Citaat:
VN-secretaris-generaal Kofi Annan heeft voor het eerst toegegeven dat soldaten en medewerkers van de VN-missie MONUC in Congo zware seksuele misdrijven hebben gepleegd. Annan baseert zich op een rapport dat hij had laten opmaken na klachten van burgers in Oost-Congo. Vooral in de streek van Bunia zouden enkele mede- werkers van MONUC hun boekje te buiten zijn gegaan. De VN-missie bestaat uit 10.000 mili- tairen en burgers. Ze zijn al drie jaar in Oost-Congo om de toestand onder con- trole te houden. Kofi Annan is op dit ogenblik in Tanzania op een conferentie over Congo en de regio. |
Citaat:
Kunt U uw volgende uitspraak nu al iets meer toelichten? Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be