![]() |
Cannabis op de Europese beurs
Het spel zit op de wagen. Bart zal een tandje bij moeten steken in zijn oorlog. Ik ga alvast eens kijken om wat aandelen te kopen.
https://www.demorgen.be/buitenland/f...hoog-bed67928/ |
Citaat:
|
Best grappig, hoe fanatieker men er hier op jaagt, hoe losser men er in de rest van de beschaafde wereld mee omgaat.
|
Citaat:
En onder ons .....die napalm is nog slechter voor de gezondheid dan alle drugs samen. Ga dat maar eens bevragen in Vietnam 45 jaar nadat de oorlog er is gestopt. |
Citaat:
|
Het zal wel weer uitdraaien zoals met de webshops. Eer men bij ons aan de wetgeving begint zijn alle buurlanden al met de kalandizie gaan lopen.
|
Citaat:
Beschaafde wereld was dan weer ver gezocht denk ik. :-D En het zal allemaal nog véél 'leuker' (<-- die Sarcasmus toch) worden. LUIK EERSTE STAD MET DRUGSRUIMTE Het begin van het einde of gewoon onderweg naar morgen? :roll: |
Citaat:
Je leeft maar één keer. Er zijn nu éénmaal dingen waar je in dit tranendal zou moeten van proeven. Wie dit niet doet heeft volgens mij echt wel iets gemist. Maar dat moet ieder maar voor zichzelf uitmaken. |
Citaat:
Dat stinkt uren boven de wind. |
Citaat:
Ik vind zelfs een sigaret lekker ruiken (uiteraard geen 10 rokers in een kruipkot) Ook een pijp vind ik lekker ruiken. De geur van bier daarentegen vind ik niet lekker. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geld, veel geld. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
al moet ik ook toegeven dat ik bij een triathlon, als ik na een uur of elf, voor de zesde keer voorbij datzelfde terras supporters aan de pils passeer, me ook wel eens afvraag of ik wel aan de goeie kant van de nadar zit... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be