![]() |
Nina Derwael aan de leiding op brug
Nina Derwael aan de leiding op brug en vrouwen vijfde in teamcompetitie op WK turnen in Doha.
Citaat:
![]() |
En wereldkampioene :D
|
Citaat:
Historisch! Nina Derwael bezorgt België eerste gouden medaille ooit op het WK gymnastiek Nina werkte het onderdeel 'brug met ongelijke leggers' op een prachtige fantastische manier af, zalig om naar te kijken dat hoogstandje aan de ongelijke leggers. Proficiat Nina!!!!!!!! :-D ![]() |
Gouden Derwael steelt harten, inclusief dat van icoon Nadia Comaneci: “Nina brengt weer elegantie in de sport”
Citaat:
|
Lang stond ze derde in de rangschikking (balk) maar de laatste die de oefening aan de balk moest uitvoeren (China) die eiste gelijk de eerste plaats op met als gevolg dat Nina 'zakte' naar plaats 4.
Spijtig maar Nina heeft het fantastisch gedaan punt (Mijne Chinees gaat mij een paar maanden niet meer zien denk ik om uit te halen. *grijnszzzzz* :twisted: ) |
Sportvrouw van het jaar?
|
Citaat:
Ik zou kiezen voor Nina als sportvrouw van het jaar. p.s. Ik ben geen voetbal fan, dat kan dat natuurlijk meespelen, bij mijn keuze. :-D Nee hoor, Nina verdient dat echt sportvrouw van het jaar te worden. :cheer: |
:cheer: die 2.650 € is binnen! :cheer:
ik vrees wel dat het bruto is... |
Het schijnt dat ze op het einde van die brug afgesprongen is.
Triest. |
Citaat:
|
Nieuwe 3D-lasertechnologie helpt jury op WK turnen 2019
Citaat:
|
Nina Derwael blijft op dreef: wereldkampioene ook de beste in wereldbeker Cottbus
Fantastisch, formidabel :-D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
NA VLAAMS SPORTJUWEEL EN SPORTVERDIENSTE NOG EEN PRESTIGIEUZE PRIJS VOOR GOUDEN NINA DERWAEL
Citaat:
|
Vlaanderen wil WK turnen in 2023 organiseren: “Onze atleten de kans geven te schitteren voor thuispubliek”
Citaat:
|
Turnster Nina Derwael lost Nafi Thiam af als Sportvrouw van het Jaar.
![]() Met dank aan Universalia die er een draadje over opgestart is op forum politics. :lol: |
Alweer een medaille erbij: Nina Derwael pakt zilver op de balk op Wereldbeker Doha.
![]() Weer een knappe prestatie van Nina. ![]() Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be