![]() |
Merkel stapt uit politiek in 2021: 'Tijd om de bladzijde om te slaan'
Merkel stapt uit politiek in 2021: 'Tijd om de bladzijde om te slaan'
Citaat:
Natuurlijk krijgt ze in tegenwoordige dagen meer- en meer tegenstand. Citaat:
Zou er iemand rouwig om zijn als zij de 'pijp aan Maarten' geeft in 2021? Ik denk het niet, integendeel. :| |
Nog drie jaar...
|
Citaat:
Ach, intussen blijft er véél water door de 'zee' (politieke landschap?) lopen. 8O |
Volgens De Telegraaf stopt ze onmiddellijk als voorzitter van de CDU: https://www.telegraaf.nl/nieuws/2736...gn=twitterfeed
|
De teef, want betere woorden bestaan voor dat mens niet, heeft Duitsland en Europa naar de verdoemenis gehaald en nu bolt ze het af. Ze kan de geschiedenis in als "De Fluwelen Dolfin"
|
Citaat:
|
typisch strohalmgrijpende falende managers, hun vertrek aankondigen een paar jaar verder ... in de hoop door de huidige crisis te geraken en van de druk af te komen die op dit moment op hun persoon staat.
in t bedrijfsleven al een paar keer meegemaakt, alleen een zwakke RVB trapt daarin... pek en veren, nu. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Allez ik ga akkoord met de rechtse meute op dit forum.
Dit is een goede zaak. Ze was overrijp. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze is de grootste en waarschijnlijk de langstdienende (2005-2021=16jaar) en naar mijn gevoel de beste leider van het Westen. Je kan daar schimpscheutig over doen maar jouw woordjes plakken niet. Will Trump still be trumping up things by 2021? |
Zegt men vanop een eiland buiten Europa.... :roll:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kans is echter groot dat men ze vanuit de eigen partij afdankt, zoals zijzelf met haar voorganger Helmuth Kohl gedaan heeft. Ik kan mij me niet voorstellen dat haar kandidaten-opvolgers lijdzaam gaan toezien hoe zij de situatie nog 3 jaar lang verder gaat laten verrotten. Merkel bedelt voor extra-time om recordhouder-kanselier te worden ,maar of dat dat haar nog gegund wordt na de volgende desastreuse deelverkiezing of migranten incident ? Kerstmis of nieuwjaar komen snel naderbij ! In feite was haar laatste herverkiezing er al teveel aan. Raar dat het zo moeilijk blijkt te zijn om dat zelf in te zien en met ere te vertrekken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De stompzinnige beschimping viert weer hoogtij.
|
Citaat:
Eén v.d. beste leidsters v.h. Westen tot aan de enorme flater van "Wir schaffen das" ! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be