Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   kan iemand me een ABVV outfit en wat vlaggen lenen voor één dag ? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245796)

MORPHEUS 30 oktober 2018 21:28

kan iemand me een ABVV outfit en wat vlaggen lenen voor één dag ?

twee jaar geleden stond ik met Halloween in het treinstation als vampier . Weinig treinreizigers keken naar me om en niemand had schrik.

verleden jaar poogde ik het met een zombie vermomming. Opnieuw kon ik geen enkele treinreiziger schrik aanjagen

Dit jaar zou ik me met Halloween willen vermommen als ABVV'r op het perron. Ik denk dan wel veel treinreizigers schrik aan te kunnen jagen met Halloween, als ze me zien staan

De schoofzak 31 oktober 2018 11:04

Die zit.
Die zak bedoel ik. De zak van het abvv, de rode vuilniszak.

Fijn grapje. Kan ik niet evenaren met mijn flauwe repliek.

Anna List 31 oktober 2018 11:05

zeg toch allebei jullie werk nog maar niet op om in de stand up comedy te gaan.

Vette Pois(s)on 31 oktober 2018 12:18

superhumor ;-)

Jakko 31 oktober 2018 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 8846126)
twee jaar geleden stond ik met Halloween in het treinstation als vampier . Weinig treinreizigers keken naar me om en niemand had schrik.

verleden jaar poogde ik het met een zombie vermomming. Opnieuw kon ik geen enkele treinreiziger schrik aanjagen

Dit jaar zou ik me met Halloween willen vermommen als ABVV'r op het perron. Ik denk dan wel veel treinreizigers schrik aan te kunnen jagen met Halloween, als ze me zien staan

Misschien eens zonder vermomming proberen ;-)

fcal 31 oktober 2018 15:39

Citaat:

Verleden jaar poogde ik het met een zombie vermomming. Opnieuw kon ik geen enkele treinreiziger schrik aanjagen

Dit is totaal onverantwoord gedrag. Zo lokt men onmiddellijk een spontane staking uit, die zich vliegensvlug over het ganse land zal verspreiden. Waarna overal spontane solidariteitsstakingen zullen uitbreken. Een rode herfst in het verschiet!

Universalia 31 oktober 2018 21:30

Citaat:

Misschien een leuk idee dat pakje op de foto. :rofl:

MORPHEUS 4 november 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcal (Bericht 8846675)
Dit is totaal onverantwoord gedrag. Zo lokt men onmiddellijk een spontane staking uit, die zich vliegensvlug over het ganse land zal verspreiden. Waarna overal spontane solidariteitsstakingen zullen uitbreken. Een rode herfst in het verschiet!

Lijkt me wel wat, als MORPHEUS daar staan.

De Franstalige treinreizigers informeren dat Belgiê eigenlijk niet echt bestaat en een Matrix programma.

Een Matrix programma die de Vlamingen in slaap moet wiegen zodat hun energie kan afgetapt worden voor de miljoenen transfer naar Wallonië

en dan ....... prefect met Halloween ...... zeggen dat meer dan de helft van de Vlamingen de rode pil heeft gekozen.

Zal inderdaad voor behoorlijk paniek zorgen.

fcal 4 november 2018 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS (Bericht 8849752)
Lijkt me wel wat, als MORPHEUS daar staan.
De Franstalige treinreizigers informeren dat Belgiê eigenlijk niet echt bestaat en een Matrix programma.
Een Matrix programma die de Vlamingen in slaap moet wiegen zodat hun energie kan afgetapt worden voor de miljoenen transfer naar Wallonië
en dan ....... prefect met Halloween ...... zeggen dat meer dan de helft van de Vlamingen de rode pil heeft gekozen.
Zal inderdaad voor behoorlijk paniek zorgen.

Het minimum is een donkere zonnebril, een helle das en een bontkraagje. En meteen postvatten aan de taalgrens en elke Waalse indringer controleren op het bezit van een Vlaams visum. Zij, die zonder de nodige vergunningen het Vlaamse land wensen te betreden en daarbij de nodige poeha verkopen, worden afgezonderd en als straf te werk gesteld in de mijnen. D.w.z. de vismijnen, de zoutmijnen en de heropende koolmijnen. Bij onvoldoende productie worden ze onder narcose bijgezet in de hiervoor speciaal voorziene rustplaatsen. Opgeruimd staat netjes.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be