![]() |
Leukste woordjes in het Nederlands
Ik heb het nogal op woordjes die met een -f beginnen zoals daar zijn fnuiken, frunniken en frustraat. Ook woorden zoals klappertanden vind ik wel leuk.
|
De forumfrustraat fnuikte zijn imago door steeds maar te blijven fantaseren over en frunikken aan veel te jonge freuletjes, hij eindigde eenzaam en alleen, klappertandend op een fantastische fulcaen.
|
'Frustraat' ken ik niet.
Kan je een voorbeeld geven ? |
Citaat:
het is naar analogie met castraat, zij het dan een van 18 cm. |
Citaat:
Ok, ik snap het al :-P |
Citaat:
|
de frustraat frunnikte aan zijn ferme fluit maar zijn frolijke fantasie werd gefnuikt toen het een 18 centimeterige prostaataangroei bleek.
|
Citaat:
|
Kanunnik vind ik ook wel iets vunzigs hebben. Het gefrunnik van de kanunnik werd echt wel te gortig.
|
Citaat:
Voila den Hoomer is blij weer te hebben mogen bijdragen aan de enorme woordenschat geregistreerd op dit forum. |
Fiezerikjes
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Terwijl de steeds treurig toeterende teerfeestenaar zijn totem naar eenzame hoogtes tennisellboogrukte ging in intieme kring het teerfeest ten onder, de enige feester had zich teruggetrokken.
|
De trekkende tenniselleboogrukker tuurde tomeloos naar de Teide tot hij tureluurs werd van zoveel geluk.
|
Citaat:
PS. Het meer klasse hebbende golfelleboogrukken is toen die dag uitgevonden eveneens door een kluizenaar die zich afvroeg hoe het is rijk te zijn en besloot zichzelf te bekwamen in het golfelleboogrukken en alzo te proberen enige welstand te bekomen om op die manier van de koude mistige berg te kunnen afzakken naar het warmere El Golfo. |
Negeerlijster.
Al de voorgaanden zijn negeerlijsters. Fluit maar op, amme fluit. |
Citaat:
|
Citaat:
Ge moogt drie keer raden. |
Moderatie, ook zo'n leuk woord.
Ik ben een totaal ongemodereerd iemand. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be