![]() |
bb trekt 45€ terug vd electricity yearbill!
En lachen dat ze doen met mijn bloempot...... Ik moet tenminste niet opleggen, doch trek zelfs terug :-):-):-):-):-)
Hehehehehehe |
(vorig jaar was het zelfs het dubbele, maar ik had dan ook een hoger voorschotbedrag) ;-);-)
|
Haha! ik herinner me nog heel in het begin hier bij electrabel, was zo'n 80€ in de maand én moest nog opleggen ook achteraf........ man man man ben blij dat ik daar vanaf ben......... nu 'nog maar' 22€urokes/maand (als dat geen vooruitgang is....) XD!
|
ik begin zowaar van Belgie te houden..... Belgium i love you! teehee! :clapping:
|
Oei, de manische fase is volop aan het woeden ....
|
Citaat:
|
Citaat:
en hoe kan je nu blij zijn dat je terugtrekt? dat wil gewoon zeggen dat je teveel betaalde en de energiemaatschappij een heel jaar voorgefinancierd hebt. |
Citaat:
|
Citaat:
ik zeg altijd t zelfde tegen de mensen die hoera roepen omdat ze terugtrekken van de belastingen ... bij hen is het zelfs anderhalf jaar of langer dat de staat op hun geld zat ... |
Citaat:
|
Citaat:
en kan u trouwens garanderen wat ik vanavond tot zondag ga doen, veel plezanter is dan wat ik maandag zal doen. :-) |
Citaat:
Lang weekeind. |
Bemchen, gaan wij dat geld dat je hebt teruggetrokken samen opdoen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daar verachten ze 1€ deals Jammer van het verdwijnen van de BBQ chicken supreme... :cry: Ik heb trouwens ook een appje, binnenkort gratis menu. Moet wel toegeven: heb mijn eigen Giant saus receptje gevonden |
deugnietjes :lol::lol:
|
Citaat:
Door hare status krijgt zij veel korting. Korting die wij, hardwerkende Vlamingen, moeten betalen. |
Ik trek er 3000 terug van de belastingen. 't Is gelijk Anna zegt, maar toch aangenaam gelijk ergens nog een briefje van 50 vinden in een jaszak ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be