![]() |
VRT maakt propaganda voor bekering naar de Islam
Wat is de reden om de bekering van een witmensch naar de Islam op de voorpagina van de VRT te plaatsen?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/drafts/...n-werd-moslim/ Dat ie gay is mag wel duidelijk zijn, die zijn al een stuk religieuzer voor 1 of andere vreemde reden, en die kiest dan de meest extreme en anti homo religie die er maar is. Ik vermoed dat er een marokkaans vriendje tussen zit. Maar waarom moet dat op de VRT? . |
Dit is het 2de van "dossier #opzoek" artikels. Het eerste ging over een jonge vrouw die in het klooster intrad...
Hetgeen me wel opviel in dit artikel over de moslim bekeerling, is dat er met geen woord gerept werd over zijn besnijdenis... Tenzij dat de dag van vandaag niet meer moet ! |
Citaat:
|
Het is dus
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Pff, weer zo een "niets is erg tenzij het islam is" post
|
Citaat:
|
Citaat:
terecht, want een vrouw die zich bekeert is iets anders dan Van Gheluwe |
Citaat:
|
Citaat:
Moet de VRT soms tegen de Islam zijn ? De VRT probeert het gewoon neutraal te brengen zoals het is, in een daarvoor voorzien programma. Moest dat niet meer mogen, dan pas zou de VRT gekleurd zijn. We leven hier toch in een democratie en geen dictatuur hé. ;) |
Citaat:
Ik hoop dat je dit kan staven, want moest ik die gast zijn, had je nu een proces aan je been voor laster & eerroof. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 Bijlage(n)
Citaat:
. |
Citaat:
Ja, dat is propaganda voor bekeringen. Als er nu een reeks komt van jongeren die afstappen van hun religie dan zou het nog enigsinds verdedigbaar zijn. Al is elke religie een gevaar en aanfluiting voor democratie, elke religie is per definitie racistisch en dictatoriaal als basis. |
Citaat:
Ik zie niet in waarom het onderwerp religie niet door een gemeenschapszender zou mogen worden aangebracht. Religie behoort tot onze samenleving en erover berichten kan bijgevolg gerust gebeuren. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be