![]() |
mijn che guevara tasje! XD!!
Groot was m'n verbazing (& blijdschap, lol) toen ik dit tasje kruisde; mijn political idool zowaar te koop op de bredabaan!! (& guess what.. @slechts3€urokes !! hihihi!), ik heb dan ook geen moment getwijfeld en heb er meteen 2 gekocht! (voor het geval er vlekken ofzo opkomen heb ik een reserve hehe), yes belgium i really am starting to love you... this one loves belgium!! :cheer::cheer::cheer::cheer: XD!
![]() am SO happy with it!! now am completely pvda assorti! HIHIHI |
Nu nog een moto.
|
Gij hebt toch altijd chance he
|
Ik wist niet dat ze van Che Guevara tasjes gemaakt hebben....:?
|
Citaat:
Ge weet toch dat Guevara niet de revolutionaire held was waarvoor hij doorgaat. Hij ging er niet voor uit de weg kinderen en onschuldige mensen te executeren. Voor vrouwen had hij weinig respect. Zelfs zijn ultiem gevecht was weinig heroïsch. Hij had zijn mannen opgedragen te vechten tot de dood en zich niet over te geven. Zelf gaf hij zich over met een geladen geweer roepend dat hij meer waard was levend dan dood. |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
allez bembem, waarom kopen als je die ook opnieuw kon stelen?
|
Citaat:
|
Is dat niet iets voor pubers?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ah, vandaar die nieuwe avatar.
|
Je hebt weer een goede keuze gemaakt met je nieuwe avatar, Bem. Vereenzelvig je je nu met een gruwelijke massamoordenaar, zoals ongeveer alle communistische leiders en revolutionairen?
https://ejbron.wordpress.com/2017/10...oon-van-links/ Citaat: Citaat:
|
Citaat:
|
Een tasje met het icoon van de communistische revolutie op, niet iedereen zal er blij met zijn denk ik.
Een cultfiguur een 'Don Quichotte of Sinterklaas?' Van Dali. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be