Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   mijn che guevara tasje! XD!! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245846)

bembem 4 november 2018 03:21

mijn che guevara tasje! XD!!

Groot was m'n verbazing (& blijdschap, lol) toen ik dit tasje kruisde; mijn political idool zowaar te koop op de bredabaan!! (& guess what.. @slechts3€urokes !! hihihi!), ik heb dan ook geen moment getwijfeld en heb er meteen 2 gekocht! (voor het geval er vlekken ofzo opkomen heb ik een reserve hehe), yes belgium i really am starting to love you... this one loves belgium!! :cheer::cheer::cheer::cheer: XD!

am SO happy with it!! now am completely pvda assorti! HIHIHI

Bach 4 november 2018 08:30

Nu nog een moto.

jogo 4 november 2018 08:36

Gij hebt toch altijd chance he

kelt 4 november 2018 08:41

Ik wist niet dat ze van Che Guevara tasjes gemaakt hebben....:?

Gipsy 4 november 2018 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8849109)
Groot was m'n verbazing (& blijdschap, lol) toen ik dit tasje kruisde; mijn political idool zowaar te koop op de bredabaan!! (& guess what.. @slechts3€urokes !! hihihi!), ik heb dan ook geen moment getwijfeld en heb er meteen 2 gekocht! (voor het geval er vlekken ofzo opkomen heb ik een reserve hehe), yes belgium i really am starting to love you... this one loves belgium!! :cheer::cheer::cheer::cheer: XD!

Ge weet toch dat Guevara niet de revolutionaire held was waarvoor hij doorgaat. Hij ging er niet voor uit de weg kinderen en onschuldige mensen te executeren. Voor vrouwen had hij weinig respect.

Zelfs zijn ultiem gevecht was weinig heroïsch. Hij had zijn mannen opgedragen te vechten tot de dood en zich niet over te geven. Zelf gaf hij zich over met een geladen geweer roepend dat hij meer waard was levend dan dood.

Libro 4 november 2018 09:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kelt (Bericht 8849140)
Ik wist niet dat ze van Che Guevara tasjes gemaakt hebben....:?

Kapitalisten slaan toch uit alles munt :rofl:.

Libro 4 november 2018 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy (Bericht 8849144)
Ge weet toch dat Guevara niet de revolutionaire held was waarvoor hij doorgaat. Hij ging er niet voor uit de weg kinderen en onschuldige mensen te executeren. Voor vrouwen had hij weinig respect.

Zelfs zijn ultiem gevecht was weinig heroïsch. Hij had zijn mannen opgedragen te vechten tot de dood en zich niet over te geven. Zelf gaf hij zich over met een geladen geweer roepend dat hij meer waard was levend dan dood.

Eduard Khil 4 november 2018 09:10

allez bembem, waarom kopen als je die ook opnieuw kon stelen?

Bobke 4 november 2018 09:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8849149)
allez bembem, waarom kopen als je die ook opnieuw kon stelen?

Voor die prijs kun je ‘t niet laten.

Het Verzet 4 november 2018 09:37

Is dat niet iets voor pubers?

Eduard Khil 4 november 2018 09:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8849168)
Is dat niet iets voor pubers?

misschien. Kleuters zijn meer aan hello kitty :lol:

Libro 4 november 2018 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eduard Khil (Bericht 8849177)
misschien. Kleuters zijn meer aan hello kitty :lol:

Hello Kitty én Che Guevara? :?

Elio di Supo 4 november 2018 10:19

Ah, vandaar die nieuwe avatar.

DewareJakob 4 november 2018 10:20

Je hebt weer een goede keuze gemaakt met je nieuwe avatar, Bem. Vereenzelvig je je nu met een gruwelijke massamoordenaar, zoals ongeveer alle communistische leiders en revolutionairen?
https://ejbron.wordpress.com/2017/10...oon-van-links/
Citaat:
Citaat:

... Minder bekend is, dat Che Guevara een massamoordenaar was, die persoonlijk veel mensen doodschoot en daarin genoegen vond. Als “soldaat van de revolutie” zag hij zichzelf als “effectieve, gewelddadige, selectieve en koelbloedige moordmachine”...
Echt iets voor een bovengemiddeld IQ om te dwepen met een beestige massamoordenaar

Elio di Supo 4 november 2018 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DewareJakob (Bericht 8849204)
Je hebt weer een goede keuze gemaakt met je nieuwe avatar, Bem. Vereenzelvig je je nu met een gruwelijke massamoordenaar, zoals ongeveer alle communistische leiders en revolutionairen?
https://ejbron.wordpress.com/2017/10...oon-van-links/
Citaat:

Echt iets voor een bovengemiddeld IQ om te dwepen met een beestige massamoordenaar

Verloren moeite. Ze heeft niet de capaciteit om iets nieuw bij te leren.

Universalia 4 november 2018 10:35

Een tasje met het icoon van de communistische revolutie op, niet iedereen zal er blij met zijn denk ik.

Een cultfiguur een 'Don Quichotte of Sinterklaas?'

Van Dali.

Hoomer 4 november 2018 10:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8849207)
Verloren moeite. Ze heeft niet de capaciteit om iets nieuw bij te leren.

Ach ik denk maar, wie bevelen opvolgt van: 27° 44? NB, 18° 3? WL ontvangt daar zijn geen redelijke of zinnige gesprekken meer met te voeren. ;-)

Elio di Supo 4 november 2018 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 8849224)
Ach ik denk maar, wie bevelen opvolgt van: 27° 44? NB, 18° 3? WL ontvangt daar zijn geen redelijke of zinnige gesprekken meer met te voeren. ;-)

El Hierro!

Hoomer 4 november 2018 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8849225)
El Hierro!

Hoera Elio een kus van de juffrouw en een bank vooruit. ;-):-D:-D

Libro 4 november 2018 11:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bembem (Bericht 8849109)

Het hangt laag genoeg om een Deense dog tegen te laten wateren :twisted:.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be