![]() |
Merkel blijkt uiteindelijk Dagobert Duck te zijn.
Bij de gestoorde Duitse blijkt 'eigen volk eerst' niet goed in de oren te klinken want de Financiële reserve voor “vluchtelingen” groeit naar € 30 miljard.
Citaat:
Voor ze het aftrapt even de boel nog wat meer overhoop zetten? Weg met dan mensch ze duwde de EU genoeg de afgrond in. :roll: |
En daarom ben ik tegen de slogan 'eigen mensen eerst'.
Hoezo, wat is er ineens mis met eigen VOLK eerst? |
Citaat:
Al meer dan genoeg leugens te lezen op het net. Controleer toch ten minste je bronnen voor je met zoiets afkomt hé. ;) |
Citaat:
In Amerika is er zelfs ééntje vrij hard tegen de media bezig op huidig ogenblik en ook van het standpunt uit gaat dat er enorm véél berichten totaal uit de lucht gegrepen, verzonnen zijn. Maakte liegen geen deel uit van ons dagelijks leven? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Helaba, Dagobert Duck geen onrecht aandoen, hé! :magniet: Dagobert Duck is een eerlijke, gierige, op geld beluste graaier, en komt daar open en eerlijk voor uit. Hij verdient dus respect. Hetzelfde kan niet van het rotmens gezegd worden, dat haar gegraai achter "wir schaffen das" verbergt, en daarmee heel Europa met man en muis wil laten vergaan.
|
Citaat:
Mijn fout die Dagobert Duck er bij te betrekken, sorry. :| Ik maak dat even goed met een afbeelding van hem. ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Zet je ze naast elkaar dan is het zelfs overduidelijk. ![]() ![]() Nog even wachten en $crooge Mc Duck doet zijn intrede ook weer? Ow, ik vergis mij, het was Ebenezer Scrooge. :oops: |
Wie is Dagobert?
|
Citaat:
Hij wist mij te vertellen dat het om de rechtse figuur ging die ook best het leukste weet over te komen. Sounds spooky dat 'rechtse'. |
Citaat:
is ook weer zon website van extremrechts / rechts gespuis ![]() bewijs genoeg van welke kant het komt |
Citaat:
Uit de één of andere rechtsgezinde hoek? Het net staat stampvol met dat soort van sites. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be