Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Merkel blijkt uiteindelijk Dagobert Duck te zijn. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245868)

Universalia 4 november 2018 21:11

Merkel blijkt uiteindelijk Dagobert Duck te zijn.

Bij de gestoorde Duitse blijkt 'eigen volk eerst' niet goed in de oren te klinken want de Financiële reserve voor “vluchtelingen” groeit naar € 30 miljard.

Citaat:

Met de financiële middelen ter bestrijding van de kinder-, ouderdoms- en werkloosheidsarmoede is de regering-Merkel zo krenterig als Dagobert Duck. Maar voor de door Merkel met open armen ontvangen “vluchtelingen” neemt de “reserve” steeds meer toe. Op dit moment zit er € 30 miljard in de pot.
Dus mogen we van het standpunt uit gaan dat het geld er alleen maar is voor de door Merkel beschermde “vluchtelingen” en de daarbij behorende vluchtelingenindustrie inclusief helpers, verenigingen, organisaties en andere profiteurs.

Voor ze het aftrapt even de boel nog wat meer overhoop zetten?

Weg met dan mensch ze duwde de EU genoeg de afgrond in. :roll:

Gamla 4 november 2018 22:59

En daarom ben ik tegen de slogan 'eigen mensen eerst'.
Hoezo, wat is er ineens mis met eigen VOLK eerst?

kojak 4 november 2018 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8849811)
Bij de gestoorde Duitse blijkt 'eigen volk eerst' niet goed in de oren te klinken want de Financiële reserve voor “vluchtelingen” groeit naar € 30 miljard.

Dus mogen we van het standpunt uit gaan dat het geld er alleen maar is voor de door Merkel beschermde “vluchtelingen” en de daarbij behorende vluchtelingenindustrie inclusief helpers, verenigingen, organisaties en andere profiteurs.

Een artikel zonder de naam erbij van diegene die het geschreven heeft, dat lees ik zelfs niet.
Al meer dan genoeg leugens te lezen op het net.
Controleer toch ten minste je bronnen voor je met zoiets afkomt hé. ;)

Universalia 5 november 2018 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 8849920)
Een artikel zonder de naam erbij van diegene die het geschreven heeft, dat lees ik zelfs niet.

Dat het Internet afgeladen vol staat de laatste tijden met 'fake' berichten dat is algemeen geweten.

In Amerika is er zelfs ééntje vrij hard tegen de media bezig op huidig ogenblik en ook van het standpunt uit gaat dat er enorm véél berichten totaal uit de lucht gegrepen, verzonnen zijn.

Maakte liegen geen deel uit van ons dagelijks leven?

Steben 5 november 2018 12:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8850202)
Dat het Internet afgeladen vol staat de laatste tijden met 'fake' berichten dat is algemeen geweten.

Ok, maar opletten dat "fake" niet gelijkgesteld wordt aan "wat niet overeenkomt met mijn wereldbeeld"

marie daenen 5 november 2018 12:17

Citaat:

Het grootste leed is dat die bronnen die boven elke verdenking zouden moeten staan en die men blindelings zou moeten kunnen geloven dat niet meer zijn...

Lof der Zotheid 5 november 2018 12:47

Helaba, Dagobert Duck geen onrecht aandoen, hé! :magniet: Dagobert Duck is een eerlijke, gierige, op geld beluste graaier, en komt daar open en eerlijk voor uit. Hij verdient dus respect. Hetzelfde kan niet van het rotmens gezegd worden, dat haar gegraai achter "wir schaffen das" verbergt, en daarmee heel Europa met man en muis wil laten vergaan.

Universalia 5 november 2018 20:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8850281)
Helaba, Dagobert Duck geen onrecht aandoen, hé! :magniet: Dagobert Duck is een eerlijke, gierige, op geld beluste graaier, en komt daar open en eerlijk voor uit. Hij verdient dus respect. Hetzelfde kan niet van het rotmens gezegd worden, dat haar gegraai achter "wir schaffen das" verbergt, en daarmee heel Europa met man en muis wil laten vergaan.

Daar heb ik niets aan toe te voegen.

Mijn fout die Dagobert Duck er bij te betrekken, sorry. :|

Ik maak dat even goed met een afbeelding van hem.

Lof der Zotheid 6 november 2018 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8850736)
Daar heb ik niets aan toe te voegen.

Mijn fout die Dagobert Duck er bij te betrekken, sorry. :|

Ik maak dat even goed met een afbeelding van hem.

Voila, meer moet dat niet zijn. En geef toe, den Dagobert ziet er toch veel sympathieker uit dan het "wir schaffen das" - gedrocht.

Universalia 6 november 2018 11:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lof der Zotheid (Bericht 8851092)
Voila, meer moet dat niet zijn. En geef toe, den Dagobert ziet er toch veel sympathieker uit dan het "wir schaffen das" - gedrocht.

Vééééééél sympathieker is die Dagobert Duck inderdaad.

Zet je ze naast elkaar dan is het zelfs overduidelijk.

Nog even wachten en $crooge Mc Duck doet zijn intrede ook weer?

Ow, ik vergis mij, het was Ebenezer Scrooge. :oops:

eno2 6 november 2018 11:47

Wie is Dagobert?

Universalia 6 november 2018 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8851158)
Wie is Dagobert?

Een reactie op uw vraag laat ik even over aan mijn alter ego, die Sarcasmus.

Hij wist mij te vertellen dat het om de rechtse figuur ging die ook best het leukste weet over te komen.

Sounds spooky dat 'rechtse'.

Zephyrkaos 6 november 2018 12:08

Citaat:

FREIEWELT
is ook weer zon website van extremrechts / rechts gespuis

bewijs genoeg van welke kant het komt

Universalia 6 november 2018 20:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zephyrkaos (Bericht 8851183)
FREIEWELT
is ook weer zon website van extremrechts / rechts gespuis

bewijs genoeg van welke kant het komt

Even een gokje wagen dan maar.

Uit de één of andere rechtsgezinde hoek?

Het net staat stampvol met dat soort van sites.

Boduo 12 november 2018 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8849811)

Het was gisteren nochtans aandoenlijk om zien hoe Merkel & Macron elkaar bijna omhelsden...

Hoomer 12 november 2018 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boduo (Bericht 8856435)
Het was gisteren nochtans aandoenlijk om zien hoe Merkel & Macron elkaar bijna omhelsden...

Ik zag haar denken:" Als hij zijn grootmoeder doet kan hij mij toch ook doen". Viel tegen Macron zijn grootmama keek toe. ;-)

kojak 12 november 2018 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8850207)
Het grootste leed is dat die bronnen die boven elke verdenking zouden moeten staan en die men blindelings zou moeten kunnen geloven dat niet meer zijn...

Dus jij geeft dan je voorkeur aan bronnen die eigenlijk geen bronnen zijn ? :roll:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be