![]() |
Welke forummer zou jij buitenzwieren?
mocht je zelf Pontifex Maximus zijn ... wie werkt er hier op uw zenuwen en zou je permanent buitenzwieren zonder kans op amnestie?
Discuss plz! Prooot XD mijn nominee van de dag : Narcissus Pendulum aurum. |
Citaat:
Maar uitlokking is ook strafbaar. |
Citaat:
|
Gevaarlijke draad dit.
:magniet: |
Ik ken er wel een paar....maar volgens het reglement mag ik die niet posten. Spinnen eten tenslotte geen hooi, en al evenmin op El Hierro.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
of is dat van hooi eten? :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Op een forum waarop minstens 100 zgn leden al in geen jaren meer iets gepost hebben en waar het eigenlijk veel te rustig is pleiten om forummers buiten te zwieren.
Strak plan.. Er scheelt iets met de rijst,das duidelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
gij weet nog niet dat Pontifex Maximus een dubbelnick is van mij die ik niet vaak meer gebruik? :p |
Citaat:
na het wassen van de rijst. |
Citaat:
Wat betreft dubbel, trippel en andere nick's is er hier veel wat ik niet weet. ;-) |
Citaat:
|
Bwa, als het niet indruist tegen wat het forumreglement 'schrijft' dan mag iedereen wel zijn/haar 'zegje' doen op het forum.
Om iemand op zijn/haar punten te wijzen daar heb je de moderatie voor die de discussies in goede banen weten te leiden mocht het uit de hand lopen. Persoonlijk lig ik er niet van wakker daar het een discussie forum is- en blijft. :cheer: In extremis kan men ook de 'kwalijke berichten knop' gebruiken. Ik vind dat wat kinderachtig maar kom. |
Citaat:
verdraagzaamheid, terug van weggeweest! :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:31. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be