| robert t |
6 november 2018 18:49 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper
(Bericht 8851138)
Bracke is vooral een onverbeterlijke opportunist. Iemand die als "rode" een carrière maakte bij de VRT, en toen hij geen "Chef vd Nieuwsdienst" kon worden, op een mooie ochtend zei tegen de spiegel "En nu wordt ik Vlaams-Nationalist, neh". Geen eieren van dat soort boeren, zomin als van Van den Driessche, die andere "boer".
|
Dat Bracke rood geweest is is een zekerheid, de manier waardoor laat ik in het midden, m.a.w. ik was er niet bij wanneer hij voor de spiegel stond. Ik ben trouwens altijd op mijn hoede voor mensen met zekerheden, zeker wanneer ik jouw avatar bekijk. Op politiek vlak kan ik een heel eind met je meestappen, maar niet met je oordeel over godsdienst die je "waazin" noemt. Wat de islam betreft heb je gelijk, dit is een veroveringsgodsdienst, bij de katholieke leer plaats ik al vraagtekens maar waar je helemaal uit de bocht gaat is het jodendom. Deze mensen hebben nooit iemand een strobreed in de weg gelegd, in tegendeel. Overal in Europa werden ze vervolgd en vermoord, niet alleen in Duitsland maar ook in de Sovjetunie en aanverwante staten.
Wat Van Den Driessche betreft ben je ook voorspelbaar. Hij is een gewezen tsjeef, bovendien katholiek. Ruim voldoende voor jou om hem te veroordelen. Dat hij schuld en spijt betoond heeft speelt voor jou geen enkele rol, voor mij wel. Iedereen verdient een tweede kans.
Objectiviteit op godsdienstvlak is geen woord dat in je woordenboek staat. Hopelijk verandert dit ooit.
|