![]() |
6 dingen die je best niet doet op je werkcomputer
6 dingen die je best niet doet op je werkcomputer
Toch denk ik dat de meeste mensen daar al wel van op de hoogte zijn die dingen niet te doen op een werkcomputer daar u werk en je privéleven best gescheiden moet houden. Waar op kantoor zitten de microben en bacteriën? p.s. Omdat we toch in het wereldje PC hangen toch nog even dit. Telenet ziet klanten overstappen naar Orange na prijsverhoging |
misleidende titels
Aan de titel te zien vreesde ik even dat dit een pies-,kak-,braak-,vliegenmep-,neuskeutelpeuter-,nagelknip- draadje zou worden.
Dat blijkt echter niet zo.... |
Citaat:
|
Citaat:
Stond gisteren in de krant bij het financiële nieuws. Serieus wat klanten verloren... |
Citaat:
En zeggen dat er zulke mooie handige opbergbakjes te koop zijn... |
Ik durf te wedden dat velen hier op de computer van hun werkgever komen lezen en posten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk eens naar bijeenkomsten van Vlaams belang en van groen. Bij het eerste, gepensioneerden, café gangers en doppers, bij het tweede bakfiets wereldverbeteraars. |
Citaat:
ik garandeer dat de job gedaan wordt, hij laat mij daarbij totale vrijheid om dat te doen wanneer ik wil en moeit zich niet met hoe lang ik daarover doe, zolang de job maar op tijd en uitstekend gedaan is. maar ja, links en resultaten ... dat is een moeilijke combinatie hé. :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Al de rest zijn ' alternatieve feiten ' weeral ter plaatse verzonnen |
Citaat:
|
Citaat:
en toch heb ik die resultaatsverbintenis met mijn werkgever. in het bedrijf hier zijn er buiten mezelf nog twee mensen met dezelfde voorwaarden overigens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be