![]() |
De slechtste zinnen om maar half
Laatst zag ik weer zo'n krantenartikel dat over twee pagina's is gespreid. Dat je iemand in een opgevouwen krant ziet lezen, of dat er nog een katern tussen ligt, en dat je dan het einde van de kop van het artikel niet kan zien waardoor er een licht vermakelijke halve zin ontstaat. Geen heel bijzondere zaak natuurlijk, maar het zette me wel aan het denken: wat zouden nou de slechtste krantenkoppen zinnen zijn om op die manier te publiceren?
Ik zat zelf te denken aan: Jouw moeder is vet - goed in voetballen. Sekstoerist komt niet - meer naar Amsterdam. Tienermeisjes zijn verschrikkelijk - fan van Justin Bieber. (Een tegenvoorbeeld waar de missende context weinig toevoegt.) A.I.: Artificial Intelligence is een gevaar-lijk slaapverwekkende film. Deze draad gaat geweldig - weinig reacties krijgen. Wat zouden jullie voorbeelden zijn? |
ik zou het nog
want dan kan de lezer en wordt weer iemand zo kan het dan eindelijk |
uiteraard alleen maar om
|
Adam sloeg Eva op haar blote kont-stantinopel dat is een leuke stad.
|
Maggie De Block heeft grote tet
anusvaccinatiecampagne opgestart. Die kun je van de 2 kanten lezen. |
Citaat:
|
Naast de vele 'verwarde' zinnen in kranten en andere bladen moet u ook eens letten op de ondertiteling bij bepaalde TV zenders, als u die tenminste kan volgen, want die lopen verre van synchroon met de beelden of met de tekst die een nieuwslezer aan het af ratelen is op dat ogenblik. :lol:
|
Citaat:
|
Ik ben teleurgesteld. Ik dacht dat de titel om de slechtste zinnen van forummers zou gaan, om maar half of helemaal niet te begrijpen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be