Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245921)

Universalia 8 november 2018 22:07

Gebroken vader getuigt over verkrachte en vermoorde dochter

Citaat:

“Wat ze met mijn dochter gedaan hebben... Ik kon het niet aanhoren. Mijn familie is samen met Hannah gestorven.”
Zuid-Afrikaanse stad Stellenbosch.

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Wat voor een bende zielige gestoorden is me dat geweest zeg.

En die krijgen nog een proces?

De kogel of de strop einde verhaal.

eno2 8 november 2018 22:50

En waarom zou ik zulke bodemloze ellende benaderen?

Universalia 9 november 2018 08:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8853713)

Uit andere draadjes gepost op forum dezes kon ik afleiden dat u een 'ellendeling' in hart en nieren moet zijn dus ...

Piero 9 november 2018 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door eno2 (Bericht 8853713)

Eens; en wat betekent het voor internationale politiek?

Anna List 9 november 2018 08:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8853799)
Eens; en wat betekent het voor internationale politiek?

het subforum is 'internationaal' niet 'internationale politiek'

Piero 9 november 2018 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8853802)
het subforum is 'internationaal' niet 'internationale politiek'

Klopt. Inhoudelijk nog iets te melden?

Bad Attila 9 november 2018 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8853681)

Weer maar eens het duidelijke bewijs dat daar vecht wel veel gestoorden wonen in Afrika. :roll:

Met alle respect voor de vader en de familie, maar wat heeft dit met 'internationaal' op een politiek forum te maken? Je hebt misschien een boodschap naar de Belgen (of Zuid-Afrikanen) toe?

quercus 9 november 2018 09:04

Citaat:

Het is niet de eerste maal dat ik dergelijk gruwelverhaal over Zuid-Afrika lees. Jonge meisjes en vrouwen kidnappen, verkrachten en vermoorden zijn daar schering en in slag geworden. Diegenen (vooral dan poco-journalisten) die regelmatig een loftrompet laten horen over "het nieuwe Zuid-Afrika" zouden er beter aan doen dat probleem meer in het voetlicht de plaatsen. Het land mag dan inzake natuurschoon paradijselijk zijn, maatschappelijk gaat het zwaar bergaf.

Skobelev 9 november 2018 09:07

Citaat:

2

Ze zouden in elk geval niet kunnen recidiveren.

Bad Attila 9 november 2018 09:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 8853811)
Het is niet de eerste maal dat ik dergelijk gruwelverhaal over Zuid-Afrika lees. Jonge meisjes en vrouwen kidnappen, verkrachten en vermoorden zijn daar schering en in slag geworden. Diegenen (vooral dan poco-journalisten) die regelmatig een loftrompet laten horen over "het nieuwe Zuid-Afrika" zouden er beter aan doen dat probleem meer in het voetlicht de plaatsen. Het land mag dan inzake natuurschoon paradijselijk zijn, maatschappelijk gaat het zwaar bergaf.

Zuid-Afrika is een van de landen met de meeste verkrachtingen. En dit sinds jaar en dag...

Wat wil je in een land waar de toekomstige President vrijgesproken werd van verkrachting oa omdat het meisje een rok droeg en dus seks wou.

Libro 9 november 2018 09:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8853808)
Met alle respect voor de vader en de familie, maar wat heeft dit met 'internationaal' op een politiek forum te maken? Je hebt misschien een boodschap naar de Belgen (of Zuid-Afrikanen) toe?

Het feit, dat er een genocide op blanken plaatsvindt terwijl de internationale gemeenschap wegkijkt? Het zijn toch maar blanken, niet waar.

Bad Attila 9 november 2018 09:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 8853835)
Het feit, dat er een genocide op blanken plaatsvindt terwijl de internationale gemeenschap wegkijkt? Het zijn toch maar blanken, niet waar.

O, de zwarte vrouwen worden er niet verkracht? Er bestaat geen praktijk waarbij lesbiennes verkracht worden om hen te 'genezen'? Het zijn toch maar zwarten, nietwaar?

Anna List 9 november 2018 09:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8853807)
Klopt. Inhoudelijk nog iets te melden?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8853808)

aandoenlijk hoe sommigen liever een potje op het deksel zien!

Universalia 9 november 2018 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bad Attila (Bericht 8853820)
Zuid-Afrika is een van de landen met de meeste verkrachtingen. En dit sinds jaar en dag...

Wat wil je in een land waar de toekomstige President vrijgesproken werd van verkrachting oa omdat het meisje een rok droeg en dus seks wou.

Zuid-Afrika waar op huidig ogenblik de blanke boeren hun 'eigendommen' ingepikt zien worden en ze in de meeste gevallen het risico nog lopen om zelf afgeslacht worden?

Zo kan ik natuurlijk verder inspelen op het topic dat het daar verre van veilig leven/wonen is.

Citaat:

Een Boerin die bevestigt de onvoorstelbare wreedheid waarmee de slachtoffers gemarteld en afgeslacht worden. Vrouwen worden dagenlang tot de dood erop volgt verkracht, kinderen worden vermoord. De taferelen die zij te zien zou krijgen, zouden vaak erger zijn dan in de ergste horrorfilm. Zo werd een 12-jarige jongen in kokend water verdronken, een vrouw afgeslacht die juist haar kinderen in bad wilde doen.
Op de vraag wat dit met politiek te maken heeft denk ik dat men daar op Internationaal vlak men zich het hoofd wel eens mag gaan over buigen.

Eerder dit jaar in België vragen vooral N-VA en Vlaams Belang aandacht voor de Zuid-Afrikaanse boeren, ook aan de Europese Unie die volgens hen wel degelijk een verschil kan maken voor de boerengemeenschap.

De Amerikaanse president Donald Trump heeft zijn bezorgdheid geuit over het lot van de blanke Boeren in Zuid-Afrika.

Verder heeft niets met politiek te maken. :roll:

Bach 9 november 2018 09:51

De ene steekt het op drugs, de andere op racisme. Ik steek het op opvoeding.

Piero 9 november 2018 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8853849)

Verder heeft niets met politiek te maken. :roll:

Inderdaad.

Anna List 9 november 2018 09:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8853872)
Inderdaad.

want veiligheid is geen politieke kerntaak. :roll:

Bach 9 november 2018 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Piero (Bericht 8853872)
Inderdaad.

Hangt ervan af hoe je het thema benadert. Maar dit is een anekdote. Zonder portie statistiek kan je daar weinig conclusies uittrekken.

Anna List 9 november 2018 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8853879)
Hangt ervan af hoe je het thema benadert. Maar dit is een anekdote. Zonder portie statistiek kan je daar weinig conclusies uittrekken.

ook een anekdotisch diepmenselijk drama hoeft niet gecensureerd worden, we lezen dagelijks wel over dommere dingen in de media.

maar idd de vraag is of dit nog anekdotisch is, of het een ware plaag van geweld is.

Bach 9 november 2018 10:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8853883)
ook een anekdotisch diepmenselijk drama hoeft niet gecensureerd worden, we lezen dagelijks wel over dommere dingen in de media.

maar idd de vraag is of dit nog anekdotisch is, of het een ware plaag van geweld is.

Zuid Afrika is een gewelddadig land. Waarom denk je dat juist deze moord hier in de krant komt?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be