![]() |
Gouden Hangmat dank zij witwas en Russische vriendin
Ik niet, alhoewel mijn belastingen ook niet in orde zijn.
Maar ik mag niet zeggen wie wel, anders krijg ik weer een waarschuwing voor 'persoonlijke draad'. Ik had trouwens wel willen aanpappen met die bloedstollend mooie Russische collega die naar het werk kwam in monokini lichtelijk bedekt met doorzichtige tule. Maar die had al een 'beschermer'. |
Citaat:
|
Arme Jean-Pierre.
|
Citaat:
Gelukkig zijn we hier niet in de VS. ![]() |
Wie had dat nu ooit kunnen vermoeden van JPVR dat die geld zou hebben achter gehouden!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Uitjes is een eufemisme vrees ik.
|
Citaat:
De garotte is een efficiënte manier om dergelijke parasieten een passende strafuitvoering toe te dienen. |
Antwerpse smelterij die gangsters goud hielp witwassen, veroordeeld tot monsterbelasting van 558 miljoen euro
https://www.hln.be/antwerpen/antwerp...euro~a5d5e513/ der gaan astronomische bedragen om in dat wereldje |
"De leukste was wel Martin F. uit Duitsland. Hij verkocht in 2011 in totaal 47 kg oud goud aan goudsmelter Goetz en kreeg daarvoor cash 1,6 miljoen euro uitbetaald. Bij verder onderzoek bleek dat Martin F. in feite een werkloze circusartiest was die in zijn garage een amateuristische smelterij had ingericht.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be