![]() |
En daar heb je de roetfilter weer ...
WERKT JE ROETFILTER NIET? DAN RISKEER JE BINNENKORT EEN BOETE
Citaat:
|
Citaat:
![]() Tja "de dieselrijder en hun clubje" is nu eenmaal een sjoemelaar: (en hypocriet ...) Citaat:
Citaat:
De Duitse TÜV heeft er wel ondertussen iets aan gedaan, maar... |
Autobezitters moeten nu eenmaal gemolken worden...
|
Citaat:
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2017/03...ort-1-2905316/ |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(je moogt ook de link aanklikken en lezen die ik gaf :-D) figuurtje? ![]() Maar de grootste bleiters -blijven- alvast de dieselrijders. (alhoewel steeds de benzinerijders het meeste gemolken worden) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Vliegtuigstrepen in de lucht, ze zijn zo 'mooi' maar ... (daar heb je die eeuwige 'maar' weer)
Vliegtuigstrepen in de lucht. ![]() |
Citaat:
Ze zorgen voor file en wegslijtage. :lol: En ze vliegen zonder roetfilter (topic) |
Citaat:
Citaat:
CO2 zei je? Per reizigerkilometer? Of NOx? idem? Citaat:
|
Citaat:
Geven die ook melk ? :p Tja, en voor de rest. De vervuiler betaalt. Stukje logica zit er wel in. :) |
Citaat:
Soit hybride vliegen ttz deels-electrisch vliegen is al voorzien in de toekomst (korte tot middellange vluchten): https://forum.politics.be/showthread.php?t=245778 (hybride = laatste post) |
Citaat:
Wakker Tervuren. Tegen het lawaai en de vervuiling van de vliegtuigen die overvlogen. Met en petitie. Heb hem gezegd dat ik die wel wou tekenen, maar wel op één voorwaarde. Dat hij eerst een documentje zou opmaken dat hij dit jaar niet met de vlieger op vakantie zou gaan. 'Maar alé, iedereen gaat toch met de vlieger op vakantie ?' Heb hem gezegd dat die vliegers hier ook overvliegen ... Hij heeft niks op papier gezet, ik ook niet. |
Citaat:
Maar moesten ze die belasten zoals ze auto's belasten, wordt dit gewoonweg onbetaalbaar. Is eerder een maatschappelijk/economisch probleem. Is een tijdje geleden eens ter sprake geweest. Was het op TV of in een tijdschrift, weet het niet echt meer. |
Citaat:
Thuis niet goed genoeg? :roll: |
Citaat:
Eerder, ne keer iets 'anders'. Een warm land, wat cultuur, een andere omgeving ? Tegen reizen op zich heb ik eigenlijk niets. Mss wat minder of met de trein ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be